stycznia 06, 2017

Podsumowanie 2016 roku










Cześć kochani!
Na początku chciałam was serdecznie przywitać w nowym roku. Chciałabym, aby ten rok był o wiele lepszy dla mnie jak i dla Was, aby chociaż większość naszych marzeń się spełniło, abyśmy obrali dobry kurs w naszym życiu i byli szczęśliwi na każdym kroku.
Nie dajmy się przeciwnością losu, idźmy im na przekór tak, żebyśmy to właśnie MY zwyciężyli i dotarli na szczyt. Podnośmy się nawet z tych największych upadków i dalej z wielkim uśmiechem dążmy do celu. Pokażmy wszystkim jaka siła jest w nas skryta i udowodnijmy tym, którzy w nas nie wierzyli, że byli w ogromnym błędzie i zbyt szybko postawili na nas krzyżyk.
Dzisiaj przychodzę do Was z podsumowaniem 2016 roku. Jak dla mnie ten rok był kompletnym (że tak to nazwę) niewypałem. Wszystko potoczyło się nie po mojej myśli, prócz założenia BLOGA, co było jedynym plusem w tym roku. Wiele znajomości się posypało. Parę nowych się zaczęło. No cóż najwyraźniej tak już miało być, może to i lepiej, że większość się rozsypała, za pewne prędzej czy później, tak czy siak, by to nastąpiło, a im szybciej tym lepiej,bo  po co ciągnąć jakiekolwiek znajomości jeśli wpływają na nas negatywnie i są fałszywe. Lepiej odrazu dać sobie spokój.
Oczywiście zdarzyło się parę miłych i wyjątkowych momentów, jednak niestety w tym roku złe chwile wzięły górę.  W tym roku postaram się, aby to właśnie te miłe i wyjątkowe chwile wzięły górę i bardzo bym chciała, aby to właśnie ten rok był wyjątkowy. Chciałabym, aby wydarzyło się w nim coś czego nie zapomnę do końca życia. Lecz czy się wydarzy?
Dzisiejszy post jak już wspomniałam jest podsumowaniem, a więc podsumuję także moją pracę włożoną w bloga i dzisiaj wstawię po 2 lub 3 zdjęcia z każdej sesji. Będzie to miało na celu podsumowanie, powspominanie jak i powrót do początków bloga.
Nad każdą sesją, będzie zamieszczony tytuł posta, w którym się ukazała oraz link przenoszący do niego. Czasami miło ta powspominać i zobaczyć swoje postępy.
Zaczynam od najstarszych postów  :)



Beautiful Day - Klik 





Holiday - Klik 





BACK TO SCHOOL - Klik







Czy będąc samotnym można być szczęśliwym? - Klik 







Today is my birthday - Klik 







Lack of motivation - Klik 






Autumn - Klik 








Bad days - Klik 







Weather - Klik 








Magic - Klik 










Orange - Klik 









Mountains - Klik 











Graffiti - Klik 








Little Lady - Klik 








Santa claus - Klik 









Pink || Zaful || - Klik 









Merry Christmas - Klik 










Widzę, że udało Wam się przebrnąć przez ten post, z czego się bardzo cieszę! Mam nadzieję, że i w tym roku ze mną zostaniecie ! Mam dla was informację: jeśli chcecie być na bieżąco z moimi postami to zapraszam Was na mojego FP na facebook'u.  


Fanpage - Klik 


32 komentarze:

  1. Super podsumowanie! Te zdjecia z balonami - MEGA!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super podsumowanie starego roku :D i bardzo ładne zdjęcia :)
    Zapraszam do siebie http://xgabisxworlds.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się te podsumowanie :)
    Wiele wpisów czytałam :)
    Dziękuję za życzenia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega podsumowanie!
    Śliczne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Znakomicie podsumowalas to :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znajomości, które się rozsypują to mało warte znajomości. Liczą się te, które trwają latami niezależnie od sytuacji. Fajne podsumowanie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Posypała mi sie jedna znajomość pod koniec roku która była dla mnie bardzo ważna. A ja nie potrafię sie pozbierać i lipa. Świetne podsumowanie roku. Te zdjęcia są magiczne ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie zrobiłaś podsumowanie stylizacji, taki lookbook :) większość przypadła do mojego gustu

    http://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia z tym kolorowym "pyłem" były najlepsze, takie magiczne i wyjątkowe!
    Ogólnie stylizacje niektóre były w moim guście, niektóre nie do końca, ale i tak w pewien sposób oddawały Twoją urodę!

    https://lucjusz-miona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne zrobiłaś podsumowanie. Twoje zdjęcia są piękne :_

    https://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super podsumowanie! Najpiękniejsze sa zdjecia z balonami! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku podsumowanie genialne! A zdjęcia... Aż zaparły mi dech w piersiach <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne podsumowanie, super zdjęcia jestem pod wrażeniem :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://livetourevel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne podsumowanie. Zaobserwowałam. Świetne pomysły na zdjęcia. :) Ludzie w naszym życiu są, odchodzą, ale każdy z nich czegoś uczy.. :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:

    www.NKFN.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne podsumowanie 2016 roku. Zyczę ci aby 2017 był jeszcze lepszy i żeby były takie cudowne zdjęcia jak te są mega, mega, mega profesjonalne
    Buziaki xx

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się twój nowy post :D
    A twój blog jest bardzo inspirujący <3
    Śliczny design i nagłówek
    Zapraszam na konkurs do wygrania Kosmetyki od Kylie Jenner
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się Twoje podsumowanie. Trochę tekstu i zdjęcia, od których nie można oczu oderwać :) Zostaje z Tobą na dłuższą chwilę! nenxa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie masz tutaj, a co do notki, to muszę powiedzieć, że dobre jest wrogiem lepszego.
    Wszystko dzieje się po coś i nigdy nie jest tak, że coś było bez sensu.
    Ludzie przychodzą i odchodzą, najważniejsze, żeby robić to, co się kocha.
    Mój 2016 był w sumie dobry, ale skończył się nie najlepiej.
    Skoro jednak dobre jest wrogiem lepszego, to liczę na to, że w 2017 poznam kogoś, kto zostanie ze mną na dłużej. A nawet jeśli nie, to spróbuję spełnić marzenia.
    Moim pierwszym krokiem jest regularne prowadzenie bloga.

    http://douceurvoix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne podsumowanie. Uwielbiam takie kolorowe zdjęcia, ale te z dymem jednak są najlepsze!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. A u mnie 2016 miał swoje plusy i minusy. Również popsuł mi się kontakt z przyjaciółkami, znajomymi, ale za to zyskałam kilku nowych. W sumie to niczego nie żałuję :)
    Tak w ogóle to wydaje mi się, że od stycznia do grudnia bardzo się zmieniłaś :D Mam rację, czy to efekt zdjęć itp ?

    Obserwuję i pozdrawiam :)
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę, że masz rację. Jest to zmiana od wakacji do grudnia, ponieważ bloguję od sierpnia. :)

      Usuń
  21. Świetne podsumowanie! Zdjęcia są śliczne, tak jak Ty! ;)

    www.allforgirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jedno z najlepszych podsumowań roku na blogosferze! Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz przepięknie, świetne podsumowanie :) Z przyjemnością czytało mi się tak dobry post!
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  24. Mój rok 2016 to także nie wypał :/ Również straciłam kilka "przyjaźni", ale poznałam wiele cudownych osób ♥ Śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam,
    http://myylifeedreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Kocham takie podsumowania! U mnie 2016 był nawet spoko! Również rozpoczęłam blogowanie! Miałam również premierę mojego pierwszego pełnego cosplayu <3

    http://annemcosplay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne zdjęcia i stylizacje :)
    Pomysłowe sesje !

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia!<3
    Życzę Ci, żeby ten rok był dla Ciebie szczęśliwy!:)
    http://alkaa14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie podsumowałaś stary rok tymi zdjęciami. Naprawdę ciekawe sesje, zdjęcia bardzo dobrze zrobione. Fajnie tak sobie poogladać stylizacje z różnych pór roku :D najbardziej podoba mi się fotka w moro spodniach na tle krów, jest fajne światło :>

    Mam ogromną prośbę, mogłabym prosić o poklikanie w linki w moim najnowszym poście? Odwdzięczam się zawsze/
    https://sarowly.blogspot.com/2017/01/33-romwe-winter-wishlist.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  29. wow super się to czyta a tym bardziej ogląda! :)

    bymaajlena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Super podsumowanie! Miałaś świetne sesje.

    OdpowiedzUsuń