maja 14, 2016

Beautiful Day

Witajcie Kochani, wracam do Was po dość sporej przerwie, ponieważ jak to w życiu bywa miałam kontuzję przez co nie miałam możliwości zrobienia zdjęć. Po dość sporym odstępie czasowym od bloga całkowicie o nim zapomniałam za co ogromnie Was przepraszam!
Minęło parę miesięcy lecz to nie oznacza, że się poddam, a wręcz przeciwnie! Postanowiłam wziąć się w garść i dokończyć to co zaczęłam. 
 Dzisiaj przychodzę do was z sesją z przed tygodnia i mam ogromną nadzieję, że Wam się spodoba. Nie będę się zbytnio rozpisywała, a więc o to parę zdjęć z niej: 






 Sesja odbyła się w dwóch stylizacjach jedna z nich to ta, którą widzicie powyżej, a drugą zobaczycie, gdy zjedziecie odrobinę niżej.
A o to i ona: 






Mam ogromną nadzieję, że Wam się podobało. Możecie zostawić swoją opinię w komentarzu :) 
Do zobaczenia wkrótce!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz