sierpnia 30, 2016

Holiday

Holiday







Hej Wszystkim! 
Znowu dość długo mnie tutaj nie było, a spowodowane było to po prostu moją rezygnacją. Głupia poddałam się zamiast robić to co kocham. Niestety tak bardzo przejęłam się  opinią innych, że postanowiłam zrezygnować. Jednakże nie spostrzegłam się, że była to tylko i wyłącznie opinia osób, które za mną nie przepadają, jakby to ładnie ująć- była to opinia ludzi, którym nie spodobało się to co i w jaki sposób robię w życiu.
Niestety dotarło to do mnie trochę późno, aczkolwiek żyję z nadzieją, że da się to naprawić i zacząć wszystko od początku. Krótko mówiąc byłam głupia! No cóż, nie przedłużając: 
w wakacje wybrałam się nad jezioro, aby porobić zdjęcia, kilka z nich zamieszczę niżej. Mam nadzieję, że ich efekt wam się spodoba chociażby odrobinę tak samo jak mnie. :) 




15 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia, mam nadzieję, że nie zrezygnujesz z bloga, bo bardzo go lubię. Zapraszam do mnie aboutblogm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa sesja

    https://skucinskaemi.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, że się nie poddajesz i starasz się jakoś wybrnąć !
    Ciekawie zdjęcia *.*
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham zdjęcia w wodzie! A te są genialne *-* jeszcze Ty tak ślicznie pozujesz :)

    http://panidosiaczek.blogspot.com/
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia świetne, szkoda tylko, że takiego małe ;)
    Rób to co kochasz i nie przejmuj się opinią innych.

    http://remakess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne te zdjęcia! Jesteś bardzo fotogeniczna!

    Zapraszam do siebie, może wspólna obserwacja? :)
    http://olga-dz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również kiedyś posłuchałam innych i dużo przez to straciłam. Mówi się trudno i żyje się dalej. :) Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  8. pomysłowa sesja :) wyglądasz jak syrenka :) piękna :*

    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. wow piękna sesja według mnie bardzo oryginalna i z klimatem super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Też przez jakiś czas przejmowałam się opinią innych, lecz są to bezwartościowe komentarze ludzi, którzy nie mają w swoim życiu pasji i skupiają się tylko na hejtowaniu innych. Albo zazdrość albo kompleksy pchają ich do wpierdzielania się w życie innych. Ale za przeroszeniem **** im w dupę ;D Jesteś śliczna a przede wszystkim oryginalna i nie pozwól, żeby jakieś pacany przeszkodziły Ci w tym co sprawia Ci przyjemność :) Bloguj i nie patrz za siebie! Kiedyś będą Ci zazdrościć.. ja wyczuwam tutaj wielki potencjał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna ta sesja! :D ^^
    Oryginalny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Boskie zdjęcia jesteś bardzo fotogeniczna :)

    OdpowiedzUsuń