września 06, 2016

BACK TO SCHOOL




Witajcie moi mili!
Po dwóch miesiącach przerwy znowu nadszedł czas aby wrócić do szkoły, co za pewne większości z Was nie cieszy. Powiem Wam, że mnie również niezbyt to cieszy, Nie ze względu na to, że oznacza to koniec wakacji - ja tam nawet lubię chodzić do szkoły, bynajmniej czas szybko i miło zleci. 

Niestety przestawienie się na tryb wczesnego wstawania podczas gdy w wakacje wstawałam około godziny trzynastej, jak i na nowo rozpoczęcie nauki aby to świadectwo na koniec roku jakoś przyzwoicie wyglądało. Ehh... W tym roku czeka mnie dużo pracy. 
Mam nadzieję, że zarówno mi jak i Wam ten rok szkolny minie w mgnieniu oka! 







Mam nadzieję, że post się Wam spodobał. 
Napiszcie w komentarzu jak czujecie się z tym że przed Wami kolejne dziesięć miesięcy nauki.
Do zobaczenia w następnym poście. :) 








29 komentarzy:

  1. Niestety - wszystko co dobre szybko się kończy...
    Super zdjęcia :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na szczęście mam jeszcze miesiac wolnego, no w sumie juz nie caly :)
    Bardzo ładne zdjęcia :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie największym minusem szkoły jest ranna pobudka :(
    http://the-rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia :)
    mi póki co pierwsze dni strasznie się dłużą :/
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Poranne wstawanie zawsze jest największym minusem :/
    Piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam :*

    lenazawro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne fotki *.*
    http://viofashiontime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. haha ja bym nie umiała wstawać o 13:00, miałabym wrażenie, że już pół dnia zmarnowałam :(
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja akurat w tym roku zaczynam studia, więc mam jeszcze trochę wolnego.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już mam szkołę za sobą, ostatnie 3 lata bardzo szybko mi zleciały. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No ja w tym roku też mam dużo pracy jeżeli chodzi o szkołę... szkoda, że te wakacje tak szybko zleciały, śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam!

    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. super post :) Podobają mi się zdjęcia w takiej zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam już szkołę za sobą. Niemniej jednak życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW! Bardzo klimatyczne zdjęcia! <3 Podoba nam się miejsce w którym je robiłaś ;) My teraz jesteśmy w pierwszej klasie gimnazjum i jak na razie musimy się jeszcze zaklimatyzować :) Buźka ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia ! Miło się ogląda :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. niestety wakacje zawsze szybko mijają :/ dlatego najlepiej jest je dobrze spędzić by je mile wspominać :) fajne zdjęcia , ładnie wyglądasz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. jejku jakie cudne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne zdjęcia. Ja też lubię chodzić do szkoły że względu że czas leci szybko a w ostatnie tygodnie wakacji zaczyna mi się zwyczajnie nudzić.
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia!Świetnie wyglądasz:)
    Ja to często się spóźniam, bo nie mogę wstać:D

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiękne zdjęcia, mają klimat! obserwuję ♥

    halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna sukienka. :) Ah i te piękne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna sukienka i zdjęcia :)

    Lookofheaven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna sukienka i zdjęcia :)

    Lookofheaven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja to bym wolała dwa miesiące chodzić do szkoły, a 10 miesięcy mieć wakacje <3 Śliczne zdjęcia.

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja dobrze się czuje, jakoś szkoła mnie nie martwi jedynie co mnie martwi to chodzenie ledwo żywej do niej :D
    śliczne zdj :)
    Pozdrawiam, Lu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładne zdjęcia :) Już niedługo będziemy mieli kolejne wolne :)
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne zdjęcia, jesteś śliczna! Przede mną teraz ostatni rok i matura ;) świetny blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie zaczynają się zaraz studia - jestem trochę przestraszona tą myślą, ale chyba dam radę :)ps. Bardzo ładne zdjęcia ;)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładna sesja , pięknie wyglądasz , dobrze wykonane zdjęcia
    Zapraszaj do siebie
    anthonytom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń