września 13, 2016

Czy będąc samotnym można być szczęśliwym?



Witam wszystkich!
Przychodzę dzisiaj do Was z dość nie typowym tematem. Coraz częściej ludzie zadają sobie pytanie "Czy będąc samotnym można być szczęśliwym?".Nie chodzi tutaj o samotność jako brak drugiej połówki, bądź rodziny- chodzi o brak przyjaciół.
Wiele osób czuje się samotnym w takiej sytuacji-  jak dla mnie nie potrzebnie.
Sama jestem osobą, która z własnego wyboru nie ma przyjaciół, gdyż nikogo tak nie nazywam z tego względu, że zbyt wiele osób jest fałszywych i nie wartych zaufania. Moim zdaniem brak przyjaciół nie oznacza samotności, bo za równo z nimi jak i bez nich można być szczęśliwym! Wiadomo, że czasem jest mi smutno, bo nie mam się komu wygadać, mimo iż mam bardzo dobry kontakt z mamą. Mówimy sobie praktycznie o wszystkim, lecz jednak nie jest to to samo co rozmowa z przyjacielem bądź przyjaciółką, bo jednak o niektórych sprawach nie chcemy rozmawiać z rodzicami.
Podsumowując: Aby być szczęśliwym nie trzeba mieć przyjaciół, przykładem jest to drzewo. Stoi ono samotnie na środku pola, a tuż za polami znajduje się las gdzie jest pełno drzew, a to drzewo stoi tutaj same i ma się dobrze. Nie jest ono osłabione, bądź spróchniałe, jest w pełni zdrowe i wytrzymałe.











Mam nadzieję, że post się Wam spodobał, możecie  
napisać w komentarzu co Wy sądzicie na ten temat. 
Ja Was już żegnam więc do zobaczenia w 
następnym poście! 




37 komentarzy:

  1. na prawdę fajna stylizacja, ubrałabym z tego wszystko :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacha, i przepiekne buty!! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jednak się nie zgodzę, bez przyjaciół jest sie niestety bardzo samotnym, trzeba znaleźć tą druga osobę, która będzie zawsze przy Tobie i zawsze wysłucha, to jest ogromny skarb :) Stylizacja super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobra stylizacja, dojrzała i przemyślana. Jestem pod dużym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę,że ja bez przyjaciół bym nie wytrzymała nie potrafię...Świetny post !
    pozdrawiam
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie mam przyjaciół i nie czuję się jakaś gorsza czy samotna.

    http://the-rockferry.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post! Zapraszam do mnie ^^ http://hihania.blogspot.com/2016/07/enjoy-silence_21.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem nasza druga połówka jest naszym największym przyjacielem. Super stylizacja! :)
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia! :) bardzo podoba mi się ta bluzeczka :)

    Obserwuję, liczę na rewanż i zapraszam do siebie http://faromantic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Klasycznie i elegancko, super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale jesteś piękna zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wiele razy się przejechałam na swoich ,,przyjaciołach'', mam co prawda wiele koleżanek, kolegów, jednak nie posiadam takiej osoby, której bym mogła dać miano ,,przyjaciel'. Ale nawet bez takich osób jestem szczęśliwa, to nie jest najważniejsze w życiu.

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mądrze napisane! My także nie nazywamy wszystkich przyjaciółmi i trzymamy do tego dystans. Mamy dwie prawdziwe przyjaciółki, które są naprawdę niezawodne :) Mega zdjęcia ;) Buźka ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia, mądre słowa ja osobieście uważam, że każdy wkoncu odnajdzie prawdziwą przyjaźń, jedni prędzej drudzy później. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim zdaniem brak przyjaciół itp. nie musi powodować nieszczęścia, jednak czasem dla takiej osoby nie jest to łatwe.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim zdaniem brak przyjaciół itp. nie musi powodować nieszczęścia, jednak czasem dla takiej osoby nie jest to łatwe.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne miejsce do zdjęć. A przyjaciele? Trzeba ich rozsądnie dobierać. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna stylizacja! Jeśli o mnie chodzi, to dużo razy przejechalam sie na "przyjaciołach" więc rzadko nazywam kogoś tym mianem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak samo zawiodłam się na ludziach, teraz ostrożniej dobieram znajomych :) Super post !

    OdpowiedzUsuń
  20. Przybij piątkę! Też tak naprawdę nie mam przyjaciół, mam znajomych z którymi czasem gdzies wyjdę, ale nie zwierzam im się. Bardzo zawiodłam się w przeszłości na ludziach, których miałam za swoich przyjaciół i żałuję. Dlatego wyciągnęłam wnioski i teraz jest mi dobrze tak, jak jest :)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Lina Nastya

    OdpowiedzUsuń
  21. Miło, że piszesz o takich rzeczach :)
    Ja zaś sądzę, że partner/partnerka przede wszystkim muszą być dla siebie przyjaciółmi - bez tego nie ma udanego związku.
    Według mnie człowiek nie może być szczęśliwy, będąc samotnym. Nie może się rozwijać będąc pozbawiony przyjaciół. Bardzo często jest tak, że rodzina wcale nie stanowi dla kogoś wsparcia :)
    Pozdrawiam :)
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Uważam że można być szczęśliwym nie mając w ogóle lub wielu przyjaciół. Jestem tego przykładem. I dobrze się z tym czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa stylizacja! Też nie mam prawdziwych przyjaciół, bo już się kiedyś na nich zawiodłam, ale nie narzekam i prowadzę szczęśliwe życie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wydaje mi się, że ja jestem osobą, która potrzebuje przyjaciół w życiu... bez nich nie mam siły.
    http://pannakuchcewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia :)
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładna stylizacja i mądry post. Szczęście to dla niektórych po prostu spełnianie się i rozwijanie własnych pasji. To wymaga wielu poświęceń, ale moim zdaniem warto!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia! Super post!

    Zapraszam do mnie:
    www.jestempiotreek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam czytac takie tematyczne posty także wielki plus dla twojego bloga ode mnie haha ♥ Śliczna jestes, jeju! :3

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie to ujęłaś. Krótko, ale zwięźle. Jeszcze kilka dni temu rozpaczałam,że oprócz chłopaka i rodziny nie mam nikogo. ALe cóż. Skończyłam z biadoleniem. Wolę czuć się samotna będąc sama aniżeli z kimś. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie wyglądasz. :) Moim zdaniem nie warto mieć przyjaciół przy, których nie czujemy się szczęśliwie. Czasami lepiej bez nich. Ja mam jednego, może dwóch przyjaciół i nie potrzebuję ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  31. Samotnym całkowicie - nie, aczkolwiek bez faceta można być szczęśliwą. Grunt, żeby mieć prawdziwych przyjaciół.

    Obserwuję i liczę na to samo http://karminoweusta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń