września 20, 2016

Today is my birthday





Hej kochani! 
Dzisiaj obchodzę 15 urodziny, jest to dla mnie najlepszy dzień w roku. Niestety ten dzień wypadł mi w ciągu szkoły i jak zwykle wszyscy w klasie śpiewali mi sto lat, a ja stałam na środku klasy i nie wiedziałam co ze sobą zrobić.
Wy też tak macie? Jest to dla mnie bardzo krępująca sytuacja, stoję w tedy jak wmurowana i cała się czerwienię. Dobrze, że już po wszystkim.
Teraz zostały już tylko przygotowywania i oczekiwanie na gości.












bluzka- ? 
spódniczka- orsay 
buty- Lasocki (ccc) 






24 komentarze:

  1. Wszystkiego dobrego! ;) Przede wszystkim sukcesów związanych z blogiem :) piękne balony!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. OOO WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO KOCHANA!!!
    Wyglądasz przepięknie, a zdjęcia cudowne, bardzo fajny pomysł z tymi balonami :)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego co najlepsze :) Pięknie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego!
    Chociaż ja tak naprawdę średnio rozumiem takie cieszenie się z urodzin. Fakt jest to twoje święto i w ogóle jest fajnie, ale ja jakoś nie czułam się specjalnie wyjątkowo w ten dzień, może to dlatego, że na moje nieszczęście dzielę urodziny z mamą - fajnym musiałam być prezentem te 20lat temu :)
    Ze zdjęć nie wyglądasz na 15 lat. Ale to jest właśnie ten wiek, że nie wiesz czy ktoś ma 15 lat czy już 25 lat.
    Pozdro.
    http://dziennikidestiny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sesja :) pomysł z balonami niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego :) Też czuję się dziwnie kiedy wszyscy śpiewają mi sto lat , ale jesli to tradycja to miło że pamiętają :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego! Dużo sukcesów, szczęścia i samych sukcesów :*
    Ja miałam urodziny 20 lipca :D
    Zdjęcia są przepiękne ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkiego najlepszego!! <3 zdjęcia cudowne, przesłodkie balony i śliczny uśmiech!!! www.julliexy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego dobrego! Ja mam urodzinki za 8 dni :P
    Świetne zdjęcia i stylizacja do nich!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    http://livetourevel.blogspot.com/2016/09/all-black-stylizacja-3.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego! :)
    Piękne zdjęcia! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego co najlepsze :) super stylizacja :) Www.someonelikkkeyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego i spełnienia wszystkich marzeń :* Ja 15 będę mieć w grudniu, ale już odliczam. Świetne zdjęcia (1,5,7 i 9 naj)

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Też zawsze mam, że jak ktoś mi śpiewa sto lat nie wiem jak sie zachować. Najlepszego z okazji urodzin! :D

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjęcia. Wszystkiego Najlepszego, życzę spełniania wszystkich marzeń. ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW! Zdjęcia są po prostu MEGA! <3 gratulujemy urodzinek ^^ Najlepszego :D Buźka ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zarąbiste baloniki! :D
    Wszystkiego najlepszego ^^

    mietowacytadela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego Najlepszego! super zdjęcia, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego!
    Ja w gimnazjum jak miałam urodziny to raz dostałam od całej klasy gigantycznego misia. Takiego ponad metrowego. Było mi bardzo miło, a w liceum już takich sytuacji nie było, więc w sumie ciesz się z tego :)
    http://www.viofashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. Spełnienia marzeń!!! Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego najlepszego! :)
    Śliczne zdjęcia, mają w sobie dużo uroku.

    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Spóźnione życzenia! Wszystkiego co najlepsze, spełnienia wszystkich marzeń. Mnie też zawsze stresuje, gdy ludzie śpiewają mi sto lat, a ja stoję w centrum uwagi i przyjmuję wszystkie życzenia :D To miłe, aczkolwiek dobrze że dzieje się to tylko raz w roku :)

    OdpowiedzUsuń