września 26, 2016

Lack of motivation








Witajcie kochani!
Już prawie minął nam miesiąc nauki z czego bynajmniej większość osób się cieszy, lecz dla niektórych koniec września oznacza dopiero początek nauki, gdyż rozpoczynają studia. Nie wiem jak Wy ale ja rozpoczęłam szkołę z ogromnym problemem jakim jest brak motywacji.
Od samego początku zaczęłam wszystko zaniedbywać, o wszystkim zapominać jak i robić wszystko na odwal, co strasznie mnie zaniepokoiło, ponieważ przez wszystkie lata nauki byłam pełna energii i ochoty do niej, a w tym miesiącu NIC KOMPLETNE ZERO!  Myślę, że może to być spowodowane brakiem jakiejkolwiek motywacji ostatniego czasu. Nadszedł moment, aby powiedzieć sobie; " Milena weź się w końcu w garść! ". Mam ogromną nadzieję kochani, że dacie mi jakąś motywację i porządnego kopniaka w tyłek za moje lenistwo! Oby październik okazał się bardziej pracowity i pełen motywacji do dalszego działania.














koszula- ?
spodnie- House
okulary- C&A




 

18 komentarzy:

  1. Ja jakims dawnym cudem ten rok zaczęłam dość pozytywnie. Co wiąże się z dobrymi ocenami z matematyki, a niestety z tego przedmiotu nigdy dobra nie bylam :p
    Pozdrawiam i życzę motywacji ;)
    Zuzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie koniec wrześnie oznacza coraz mniej czasu do matury. Trzeba się w końcu w garść wziąć. Ślicznie wyglądasz!
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/08/another-day-belongs-to-you-and-me.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia i powrotu motywacji!
    Ja strasznie nie chciałam wracać do szkoły, mam nadzieję, że ten rok równie szybko minie, co poprzedni! :)
    Pozdrawiam :)
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzzo fajnaa koszula ! http://xnever-look-backx.blogspot.com/2016/09/internetowa-przyjazn-istnieje.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja :) ja od października zaczynam szkole, szczerze mówiąc, nawet sie stesknilam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. WEŹ SIĘ DZIEWCZYNO W KOŃCU W GARŚĆ! :D
    Obyś naprawdę zyskała motywację. Poszperaj w necie, znajdź jakieś sposoby, motywujące cytaty czy tam obrazki i do dzieła! Nie można tak! Nie, nie i nie! :)

    Ja natomiast rok szkolny zaczęłam bardzo dobrze. Serio. Mam się z czego cieszyć i życzę, abyś i Ty miała! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw! U mnie na blogu masz poniekąd trochę wsparcia jeśli chodzi o brak szkolnej motywacji. Serdecznie zapraszam :)

    http://gooldenfox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw! U mnie na blogu masz poniekąd trochę wsparcia jeśli chodzi o brak szkolnej motywacji. Serdecznie zapraszam :)

    http://gooldenfox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Z czasem motywacja przyjdzie! nie można się poddawac :)

    obserwuje !
    http://uncherie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne spodnie! Super miejsce do zdjęć :) Też mi trochę brakuje motywacji...
    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dostałam teraz podobne spodnie :) Piekne zdjęcia
    możesz poklikać w ostatnim ? https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeju cudowne spodnie. Bardzo ładna styliacjia i cudowne zdjęcia :)
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w szkole! :)
    Świetne spodnie.

    Pozdrawiam! :)
    Angelikabien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Spokojnie to nadrobisz jak się weźmiesz w garść ;)
    Fajna stylizacja taka na co dzień.
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia :)
    Może poszukaj motywacji w książkach, filmach, inspiracjach? Albo na razie przeczekaj ten stan :) Każdy ma taki kryzys i musi sobie odpocząć :)
    Pozdrawiam Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja wręcz przeciwnie. Zaczęłam szkołę z mnóstwem motywacji i zapasem uśmiechu, ale już uciekają. Coraz częściej mi się po prostu nie chce. Mam nadzieję, że oboje sobie jakoś z tym poradzimy. :P

    Oczy Outsidera blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja akurat mam całkiem odwrotna sytuacje, ponieważ ten rok szkolny po raz pierwszy zaczęłam z wielka energia, ale na mojej drodze stanęła choroba i po miesiącu energicznym teraz odpoczywam sobie w domku, co mnie bardzo nie pokoi, żebym nie straciła tej energi. Super zdjęcia i pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Pamiętaj, jeżeli teraz się przyłożysz to później będzie łatwiej, ale nie zapominaj tez o odpoczynku bo to jest ważne.Zaplanuj sobie dzień po szkole , żebyś miała czas na wszystko ;)
    Obserwuje i zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń