października 07, 2016

Autumn


Cześć wszystkim!
Nadeszła jesień, czyli czas szarych, ponurych i deszczowych dni. Jednak mimo to ma ona swoje mocne strony takie jak noszenie ciepłych sweterków, spędzanie wieczorów otulanym ciepłym kocem z kubkiem kawy lub herbaty, pisząc posty na bloga, bądź po prostu się ucząc.
Według mnie  jesienne dni nie muszą być spędzane w domu, można wybrać się na spacer mimo deszczu i chłodu- jak to mówią, spacer dobrze robi. Jest to idealny czas na spędzenie wieczoru z drugą połówka, bądź wybranie się do kina z przyjaciółmi, chłopakiem/dziewczyną, jak i za równo czas na spędzenie dnia z wybraną przez siebie lekturą. Ze względu na to, że pogoda dzisiaj jest taka a nie inna za niedługo za pewne wybiorę się na jakąś jesienną sesje.
Chciałam wam oznajmić, że za niedługo rusza grupowy snapchat założony przez grupę  blogerek. Mówię o tym, gdyż i ja zostałam wybrana do prowadzenia go, co sprawiło mi ogromną radość. Na końcu posta zamieszczę wam zdjęcie wraz z nazwą naszego snapchata, byłabym ogromnie wdzięczna  za dodanie nas na nim. Jeśli nas dodacie to napiszcie mi to, a postaram się wam to jakoś wynarodzić.

Koszula- House 
Spodnie- Mohito








Za dodanie nas na snapchacie
(na stałe) wynagradzam kreatywnymi komentarzami.
[ snap.blog ] <--- Serdecznie zapraszamy!

43 komentarze:

  1. pięknie wyglądasz, bardzo Ci pasuje taki look :) a co do jesieni to uwielbiam tę porę roku :) lubię chłodniejsze dni i deszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku cudowne zdjęcia. Jednak są pozytywne strony jesieni np. takie cudowne zdjęcia jak te!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesień ma swoje zalety i wady jedną z nich jest, to, że często się choruje...hm :D
    Piękne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna koszula:) bardzo uniwersalna, zarówno spisze się na co dzień jak i na bardziej eleganckie wyjście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jak mi się podoba stylizacja! Bardzo, pasuje do Ciebie! :)
    A faktycznie za jesienią nie przepadam, jednak lubię zdjęcia jesienne, są cudowne. Oczywiście ja to w październiku weszłam do lodowatej wody, więc dla mnie masakra, ale nie narzekam, zdjęcia takie w jesiennym klimacie są naprawdę dobre!
    Pozdrawiam, jestemnatasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! Ja również uważam że zdjecia jesienią wychodzą bosko

      Usuń
  6. Wyglądasz wspaniale. Zdjęcia są naprawdę rewelacyjne, a cała stylizacja jeszcze lepsza. Bardzo podobają mi się spodnie. :)
    Tym szarym, jesiennym dniom zawsze można dodać trochę kolorów. :)
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ja niestety jesienią jak i zimą jedyne o czym marze to o leżeniu pod kołdrą z gorącą herbatką. Jestem strasznym zmarzluchem dlatego, wychodzenie na dwór nie jest dla mnie żadną przyjemnością, haha. Fajne zdjęcia ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nienawidze kiedy jesień wygląda tak jak teraz, że ciągle pada.
    Genialne zdjęcia!
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/09/review-rosegal.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje:* Też nie lubię gdy ciągle pada, lecz czasami takie deszczowe dni są najlepsze

      Usuń
  9. Masz bardzo ciekawą twarz moja droga :) Piękne zdjęcia!
    inothercolors BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz świetnie, promieniujesz wręcz :3 lubię jesień, ale jak jest "złota" a nie deszcz, wiatr, zimno :D pozdrawiam http://nieidealnaaa4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kolor włosów :) Na jesienną chandrę, dobrze zrobi wyjście z domu, nawet lepiej niż dobra lektura :) Trzeba tylko uważać, bo łatwo o przeziębienie ;)
    Pozdrawiam,
    jakaczuszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, niesamowity look! Szukałam koszuli, a Ty masz na sobie przepiękną z House'a. <3 Zdjęcie z Twoim uśmiechem wygrywa wszystko! Powodzenia ze snapem. ;-)

    www.paniyoanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze mówiąc to nei ciesze się, że jest jesień wole bardziej żywsze te dni. ślicznei wyglądasz :)
    Pozdrawiam,Lu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale genialny klimat mają te zdjęcia zrobione w lesie!
    Miłej jesieni! :)

    Julia's Secret

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pierwszym zdjęciu wyszedł Ci taaaki cudowny kolor włosów! :)
    Zapraszam do siebie: KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna koszula, cudownie wyglądasz :)

    Zapraszam:
    paniantosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz :) Buty są megaaa ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta koszula jest prześliczna! Masz też cudny uśmiech, idealny po prostu :D

    A mam pytanie co do tego snapa. To będzie tak, ze jedna osoba cały czas go prowadzi, czy codziennie będą zmiany? Jeśli tak, chciałabym się zgłosić na jeden dzień. To może byc świetna sprawa. Snap dodany, dzięki z góry za odpowiedz :D

    Ściskam ciepło, Sunshine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety do snapa sa juz wybrane osoby (7 osob) i kazda osoba ma swoj dzien na prowadzenie. Moze jak sie to rozkręci to zrobimy tak ze jakos gościnnie inne blogerki beda prowadziły, lecz póki co jest 7 osob na stałe :)

      Usuń
  19. Fajny post śliczne zdjęcia i mega look :)

    MrKulfon.BlogSpot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna stylówka - elegancka, ale i wygodna, czyli to co lubię najbardziej :)
    I masz świetny kolor włosów :*
    Pozdrawiam cieplutko,
    Lina Nastya
    http://lina-nastya.blogspot.com/2016/10/ulubione-aplikacje-w-podrozy.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Super look,Masz śliczne włosy: *


    Nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super look,Masz śliczne włosy: *


    Nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesień ma swoje pozytywne strony ale kiedy leje to aż odechciewa się gdzieś iść. Wole zdecydowanie spędzać ten czas w ciepłych pomieszczeniach

    https://wiktoria-komisarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Kocham jesień właśnie głównie przez nałogowe picie herbaty i noszenie sweterków, hahah. A pogoda mi nie przeszkadza, widok pomarańczowych czy czerwonych drzew jest cudowny, jeszcze zbieranie kasztanów zupełnie jak w dzieciństwie. Śliczne zdjęcia! W całej stylizacji moją uwagę najbardziej przykuły spodnie - bardzo fajne. :)
    shiirox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej. Fajny blog. Merytoryczny i w ogóle mi się wpis spodobał. Jeśli chcesz go pozycjonować zapraszam do mnie gdzie dowiesz się jak pozycjonować swojego bloga za darmo i jak zdobywać linki. Zostawiam link do siebie przeczytajcie i zostawcie komentarz. Z góry dziękuje.

    www.youboost.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna koszula, jak zawsze wyglądasz ślicznie ;) bardzo udana sesja! ;)

    OdpowiedzUsuń