października 13, 2016

Bad days



Cześć kochani! Ostatniego czasu jestem bardzo zabiegana i zajęta nauką. Całymi dniami siedzę w łóżku otoczona książkami i zeszytami, bądź biegam załatwiać różne ważne sprawy. Powoli zaczyna mi brakować wolnego czasu.
Dość często siedzę przy nauce do późnych godzin, przez co kompletnie się nie wysypiam, co sprawia, że mam bardzo zły humor. Niestety nic nie da się z tym zrobić. Mam nadzieję, że za niedługo ten koszmar się skończy i będę mogła wrócić do normalnego funkcjonowania oraz z powrotem poświęcać więcej czasu moim hobby. Na szczęście jutro mamy dzień wolny od szkoły, ponieważ jutro jest Dzień Edukacji Narodowej, potocznie zwanym Dniem Nauczyciela. Jestem wręcz przeszczęśliwa z tego względu, gdyż dodatkowy dzień wolny od szkoły dobrze mi zrobi, jak i w sumie nam wszystkim.






kurtka- esmara
bluzka- C&A
spódniczka- Cropp
kapelusz- ?

33 komentarze:

  1. Super stylizacja i piekny kapelusz!
    Bardzo podoba mi sie sceneria zdjęć :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawda. Mało kto teraz ma jakikolwiek czas, wszyscy jesteśmy zabiegani. Świetne zdjęcia! :D
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę nie tylko ja mam zły okres :/ Ale masz cudowną urodę:) Świetny post i stylizacja bardzo pasuje do Twej urody :*
    Zapraszam do mnie vviktooria.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również nie mam ostatnio na nic czasu. Ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: asieekknowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna stylizacja, zdjęcia bardzo intrygujące a kapelusz skradł moje serce. Z nauką mam to samo, aż brakuje czasu na bloga

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój blog jest serio super. Wpis bardzo ciekawy! Jeśli chcesz go pozycjonować to wpadaj do mnie. Dowiesz się jak pozycjonować swojego bloga za free i jak zdobywać linki. Zostawiam link do siebie przeczytajcie i zostawcie komentarz. Z góry dziękuje.
    www.youboost.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja rowniez mam pelno wszystkiego na glowie. I az mam ciary, kiedy pomysle, ze to dopiero 1,5 miesiaca szkoly :)

    Pozdrawiam,
    joannadybczyk-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również ostatnio poza szkołą świata nie widzę.. :/ totalny brak czasu :/
    Ale zdjęcia bardzo ładne, cały look współgra nawet z tłem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też już nie mam wcale czasu dla siebie - nawet w weekendy rzadko się zdarza, żebym wypoczęła. Ładne zdjęcia!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ja również nawet w weekendy nie mam czasu dla siebie

      Usuń
  10. Świetna stylizacja i piękne zdjęcia :)
    Zapraszamy do nas :) ourwayoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, mam tak samo. Czasu mi brakuje na wszystko. Wstaję, szkoła, wracam - nauka, sen. Każdy dzień taki sam i nie da się wcisnąć w grafik nic z przyjemności.
    Podtrzymuje mnie myśl, że w grudniu święta! ;)
    www.pannakuchcewicz.blogspot.com
    Mogłabyś kliknąć ? Bardzo mi zależy :)
    http://www.zaful.com/pink-baseball-jacket-p_185499.html?lkid=18422
    http://www.sammydress.com/Wholesale-Waistcoat-c-181.html?lkid=350220

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie wyglądasz :) bardzo ładne zdjęcia ;)

    http://skcreateanddesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale slicznie wygladasz :) http://perfectmrshouse.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia od razu kojarzą mi się z jesienią. Boska kurtka <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz. Stylizacja mi się bardzo podoba, a zdjęcia są super :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, super stylizacja i bombowe zdjecia!! świetny blog, bede tu zaglądać :) www.julliexy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekna stylizacja oraz zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Super look, bardzo Ci pasuje, a dodatkoo cudne tło :) a co do części tekstownej to w dzisiejszych czasach niestety większość ludzi jest tak zabiegana, że brakuje czasu na odpoczynek :( kiedys czytalam gdzieś jakis artykuł z gazety z lat 60 chyba, gdzie ktos pisal, że za jakis czas w skutek odziaływan w kosmosie doba skroci się o jedną tysieczną sekundy (czy cos podobnego) i że mimo, ze to nic, to ludzie to bardzo odczują, ze zacznie na wszystko brakowac czasu. Zawsze sobie przypominam o tym gdy czytam podobne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zdjęcia przepiękne, blog cudowny- zostaje na dłużej, mam nadzieję, że nie zawiode się, haha <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  20. BARDZO dobrze cie rozumiem. Sama kompletnie nie mam czasu na nic, ledwo się wysypiam tyle jest nauki. Teraz jestem chora wiec trochę sobie odpoczne ale jak pomyślę co mnie czeka gdy wrócę do normalnego życia to aż chce mi się płakać :(
    przepiękne zdjęcia, pozdrawiam!
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz świetny styl, stylizacja wymiata *.* I zdjęcia też super :D

    OdpowiedzUsuń