listopada 04, 2016

Orange






Halo, halo kochani!
Parę dni temu rozpoczął się listopad, a wraz z nim coraz to chłodniejsze dni i długie wieczory, na dodatek nastąpiła zmiana czasu z letniego na zimowy, czyli pod pewnym względem mamy juz zimę.
W sumie w niektórych zakątkach Polski spadł już śnieg, a zwłaszcza w górach, lecz nie tylko tam. Gdzie nie gdzie jak narazie występują tylko opady deszczu ze śniegiem na przykład tak jak wczoraj w moim mieście. Myślałam, że jesień potrwa trochę dłużej, gdyż bardzo lubię tę porę roku. Muszę przyznać, że tegoroczna złota jesień jest przecudowna. Dawno nie widziałam tak pięknej jesieni, jestem wręcz w niej zakochana. W następny piątek wybieram się do rodziny, która mieszka w górach. Już nie mogę się doczekać tego wyjazdu, mam nadzieję, że jednak nie będzie tam śniegu i uda mi się zobaczyć chociażby skrawek jesiennego krajobrazu górskiego. Przy okazji jeśli pogoda mi tam dopisze to mam zamiar zrobić parę sesji, ponieważ już dawno wypatrzyłam tam sobie świetne miejsca do zrobienia zdjęć na bloga, a więc trzymajcie kciuki aby pogoda mi dopisała!








28 komentarzy:

  1. Bardzo lubię jesień gdy jest pogodna ;)
    Piękne zdjęcia!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. o ludu ale cudowne ujęcia! obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. sesja jak najbardziej profesjonalna. Wyglądasz niesamowicie. Czekam na kolejne posty w takiej odsłonie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz niesamowicie.
    Stylizacja idealna na jesień.
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też własnie niedawno dowiedziałam się, że powoli w Polsce zaczyna spadać śnieg, bardzo się zdziwiłam że jesień trwała tak krótko. Pomimo swojej monotonności było w niej coś pięknego. Zdjęcia wyszły Ci fenomenalnie, bardzo oryginalny pomysł na sesję <3
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham jesień, a Twoje zdjęcia są po prostu magiczne. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny pomysł na sesje :) świetnie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Po raz pierwszy widzę takie zdjęcia,gratuluję pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja! https://just-wiktoria.blogspot.com/2016/10/3110-im-here.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia. Fajny pomysł na sesję. :)

    FromCarolinee

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurczę ale świetne zdjęcia! Mega klimatyczne!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega zdjęcia, uwielbiam sesje z racami dymnymi są takie magiczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie też się nasza jesień w tym roku nadzwyczajnie podoba, przynajmniej na razie. Zdjęcia są przecudowne, gratuluję pomysłu! :)
    http://mvgdalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW! WOW! I JESZCZE RAZ WOW! <3 Kochana mega efekt daje ten gadżet :D Super się wkomponował w ten jesienny klimat :) Magicznie to wygląda ;3 Buziaki kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne zdjęcia, bardzo klimatyczne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne zdjęcia! Można poczuć magie jesienni! :)


    WWW.ITSVIVIDNES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  17. Magiczne zdjęcia <33

    http://gabrielle-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię ciepłe jesienie :)
    Teraz nie jest najgorzej.


    A zdjęcia wyszły pieknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie wczoraj już trochę padał śnieg :o Dopiero co były wakacje! Świetne zdjęcia ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia! :)
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne te zdjęcia z dymem :) jesień to moja ulubiona pora roku, szkoda tylko, że w tym roku pogoda trochę nie dopisuje :/


    hedonisticat.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe zdjęcia ;) Też kocham jesień, jednak ja uwielbiam, jak jest taki zimno i już oczekuję zimy ;P

    Pozdrawiam ;)

    No i oczywiście zapraszam do siebie. ;)
    http://aurumcogitatio.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  23. ale genialne zdjęcia ;) cudowne !
    obserwuję
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia! Mam nadzeję, że w górach pogoda będzie sprzyjać ;p Też myślę, że jesień była za krótka, w duchu wciąż liczę, że będą jeszcze moje ulubione jesienne temperatury czyli ok. 15 stopni, chociaż wiem, że szanse na to nie są za wielkie.
    💦 YOZIZIRA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne, nietypowe zdjęcia.
    Super to wygląda. :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:

    www.nkfn.pl
    FB || INSTAGRAM ;)

    OdpowiedzUsuń