listopada 11, 2016

Mountains







Hej kochani!

Ze względu, że dzisiejszy dzień jest dniem wolnym, wraz z mamą postanowiłyśmy się wybrać w góry do rodziny. A więc

przesyłam Wam gorące pozdrowienia z Żywca.
O dziwo  jest tu dość ciepło i nie ma śniegu, a spodziewałam się najgorszego. Za niedługo pewnie się
ogarnę i pójdę zrobić tę obiecaną sesję, lecz jak będę ubrana i gdzie zrobie te zdjęcia pozostawię w
tajemnicy.  Efekty tej sesji zobaczycie w kolejnym poście, a więc musicie uzbroić się w cierpliwość.


Powiem Wam, że kocham góry, a w szczególności te piękne widoki. Tutejsi ludzie mają całkiem inne zachowanie. Według

mnie mają o wiele więcej kultury niż ludzie z mojego miasta i okolic, oczywiście nie mówię tutaj o wszystkich. Podczas

różnorakich festynów i imprez okolicznościowych nie zdołałam dojrzeć jakiejś pijanej osoby, gdyż osoby, które są mocno

pijane, awanturują się, nie przestrzegają regulaminu danej imprezy automatycznie są wyprowadzane poza teren imprezy,

co mi się bardzo podoba, ponieważ mam większe poczucie bezpieczeństwa. 

Muszę się Wam przyznać, że dzisiaj mam kompletne zaćmienie i nie mama pojęcia co by jeszcze napisać, ale postaram

się to nadrobić w kolejnym poście. 















Spodnie- stradivarius
Bluza- bershka
kurtka- modo
buty- nike

22 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia.Bardzo spodobała mi się bluza ! Będę częściej wpadać <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę wyjazdu w góry.
    Bardzo ładne zdjęcia i super bluza! :)
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia i stylizcja! Te spodnie są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz!
    Właśnie szukam takich spodni:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam góry. Tam jest całkiem inaczej niż nad morzem, w dużych miastach. Mają swój urok.

    julia-skorupka.blogspot,com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna stylizacja

    Nie prowadzę typowego bloga, instagram traktuje jak blog, więc zapraszam : https://www.instagram.com/eskucinska

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam góry! Świetnie wyglądasz.
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/11/keep-calm-and-smiley-rosegal.html

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna stylówka :) bardzo spodobała mi się bluza :D
    http://gabrielakitablogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe efekty sesji :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Great photos!
    Cool look!
    Would you like to follow each other? Follow me in blog and in Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo, ciekawy wpis! Super styl!
    Zapraszam do mnie, prowadzę bloga dotyczącego urody, mody i nie tylko :) www.klatex.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też lubię góry, właśnie z tego powodu, że tam jest w ogóle inny klimat. Ahh te widoki! Zachciało mi się jechać w góry :) Teraz pewnie śnieg leży! Bardzo ładna stylizacja, ogólnie jesteś ładna! Pozdrawiam. http://alexandra-perzanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne zdjęcia, chociaż jestem zaskoczona, że w Żywcu śniegu nie było. ;) i osobiście strasznie lubię te okolice, ale bywam tam rzadziej niż bym tego chciała. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat zdjęcia nie były robione w Żywcu, co nie zmienia faktu, że jak już dojechałam do Żywca to też byłam zaskoczona, gdyż niby był śnieg ale nie tyle co się spodziewałam, dopiero tak w Szczyrku było śniegu tak do kostek może.

      Usuń
  14. Super zdjęcia ale po przeczytaniu kilku wpisów powiem ci jedno: Popracuj nad tekstem w swoich postach bo treści są dosyć... Mdłe.
    Nie odbieraj tego źle, bo blog jest super.
    Pozdrawiam :D
    http://czarnyzeszycik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za rade postaram się popracować nad tekstem :D

      Usuń
  15. Cudne zdjęcia! W górach bywam rzadko, bliżej mam nad morze. Jednak tamtejszy klimat i krajobraz jest bardzo magiczny! Życzę więcej tak cudownych ujęć.
    Pozdrawiam // Książki w Piekle ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ mi się podobają te zdjęcia! Mają coś w sobie, a właśnie takie uwielbiam takie z głębią. Brawo! :)
    Pozdrawiam, jestemnatasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne widoczki i zdjęcia! :)

    Zapraszam do mnie ☺ normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń