grudnia 09, 2016

Santa claus





Cześć Wszystkim!
Parę dni temu wybrałam się na świąteczno-mikołajkową sesję. Osobiście nie byłam przekonana do tej sesji, nie miałam nawet na nią ochoty, byłam jej wręcz przeciwna, ponieważ z natury jestem wstydliwą osobą, a sesja miała się odbyć w galerii handlowej.
Po długich sprzeciwach odważyłam się założyć stylizację i wejść w niej do galerii. Zdjęcia na szczęście odbyły się 6 grudnia dzięki czemu nie rzucałam się tak w oczy, ponieważ wielu pracowników galerii również było poprzebieranych między innymi jako mikołajki, elfy, renifery  no i oczywiście nie mogło zabraknąć mikołaja i śnieżynek.
W środku galerii znajdował się duży fotel, piękne choinki i prezenty.
Muszę Wam coś powiedzieć: wiedziałam, że ten fotel jest duży, jednakże kiedy usiadłam na niego to poczułam się jak bym była małym dzieckiem. Fotel był tak ogromny, że wręcz się w nim topiłam. Jak dla mnie ta sceneria była cudownie przygotowana. U was też tak pięknie przystroili galerie?
Na koniec powiem tylko tyle, że skoro odważyłam się na taką stylizację i do tego w takim miejscu, to już chyba żadne z miejsc i żadna stylizacja nie będzie dla mnie wyzwaniem.
Życzę Wam kochani udanego weekendu i do zobaczenia za tydzień!






















Strój- szyty na zamówienie 
Buty- CCC

16 komentarzy:

  1. Właśnie genialnie wyszły te zdjęcia! Super, że się zdecydowałaś.
    Obserwuję.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia, a jaki piękny masz uśmiech! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetny fotel i zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się że jednak się przelamalas i zdecydowała na sesję, zdjęcia fantastyczne. Przyjemnie patrzy się na tak sympatyczna osobke.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi sie Twoj sesja!

    OdpowiedzUsuń
  6. ,,...małym dzieckiem." - Tak chcę się poczuć w te święta jako już (niestety) dorosła osoba.
    Dobry pomysł na sesję.
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mega świąteczne zdjęcia! Chyba też się na takie wybiorę <3
    Magia....
    POZDRAWIAM,
    MALWA

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia!
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia - mega pozytywne i świąteczne!


    WWW.ITSVIVIDNES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Sesja jest świetna, też bym taką chciała :) Podoba mi się taka świąteczna koncepcja !!
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka piękna Mikołajka, promieniejesz. Co powiesz na wspólną obserwację?

    http://malinowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł na sesję :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia, ładna mikołajka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyszły zdjęcia.
    Dobrze, ze sie zdecydowalas bo efekt jest kapitalny!
    http://olgv-kos.blogspot.com/2016/12/christmaschristmaschristmas-zima-201617.html?m=1

    OdpowiedzUsuń