grudnia 16, 2016

Pink || Zaful ||





Cześć kochani!
Przychodzę dzisiaj do Was z recenzją ubrań z Zaful. Zamówiłam z tego sklepu bluzę, czapkę i plecak. Przejdźmy do krótkiego opisu.
 Na pierwszy ogień poleci bluza. Bluzę zamówiłam w kolorze pudrowego różu i jest to rozmiar ONE SIZE. Bluza mam po bokach zamki, które można rozpinać oraz drobny napis na jednym z rękawów. Będąc szczera spodziewałam się badziewia, jak to zazwyczaj bywa na chińskich stronkach. Jednakże zostałam mile zaskoczona, gdyż materiał jest cudowny, wręcz taki sam w dotyku jak jedna z moich bluz z adidasa. Jest ona bardzo wygodna i ciepła, a więc idealna na zimę jak i po prostu chłodniejsze dni. Jak dla mnie bluza zasługuje na ogromnego plusa.
Co do czapki, zamówiłam ją również w kolorze pudrowego różu. Wszystko by było okej, gdyby nie to, że została wykonana z takiego nie wiem jak to nazwać cicikowatego (?) materiału, który jest bardzo bruczny i dość ciężki do wyczyszczenia, co nie zmienia faktu, że spokojnie da się ją wyczyścić. Poza tym nie mogę powiedzieć złego słowa na nią. Z tyłu znajdziemy pasek do regulacji, który można łatwo ukryć w środku czapki aby nie odstawał tak jak w większości czapek.
Ostatnią już rzeczą, którą zamówiłam był mały czarny plecaczek. W sumie nie byłam co do niego przekonania, ale gdy wzięłam go do rąk to całkowicie zmieniłam do niego nastawienie.  Okazał się być bardzo wytrzymały. To co mnie w nim uwiodło, to materiał, który jest bardzo łatwy do wyczyszczenia w razie przybrudzenia, co jest ogromnym plusem. Plecak posiada dwie kieszonki, jedną większa, a jedną mniejszą oraz z boku taką malutką kieszonkę. Zamówiłam go w kolorze czarnym, gdyż jest to najbardziej uniwersalny kolor i będzie pasował do wielu stylizacji.
Podsumowując; na przesyłkę czekałam około dwóch tygodni. Paczka i rzeczy znajdujące się w niej była bardzo dobrze zabezpieczona i nic nie zostało uszkodzone. Nigdy nie byłam za zamawianiem ubrań z takich stronek, ale Zaful zaskoczyło mnie swoją jakością i coś czuję, że nie był to mój ostatni zakup z tej strony.

Jeśli moglibyście poklikać w linki byłabym bardzo wdzięczna!  Z góry dziękuję za wszystkie kliknięcia! Postaram się odwdzięczyć za każde kliknięcie.
















Czapka - KLIK
Bluza - KLIK 
Plecak - KLIK 
Spodnie - Bershka 
Buty - Nike 

21 komentarzy:

  1. Jaka piękna i oryginalna stylizacja! :) Modne, wygodnie i z wyczuciem stylu- podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylizacja :) http://deliciousfood98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie wygodne, sportowe stylizacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czapka wygląda na fajną - szkoda, że ten materiał ma nieciekawy ;x Za to bluza bardzo mi się podoba! :)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja! Uwielbiam taki pudrowy róż <3
    Plecak cudowny, chciałam sobie podobny kupić! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba.
    Kanatalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW! Przecudowna stylizacja! Wszystko jest takie dopracowane i w ogóle <3 Miło się ogląda takie zdjęcia w których widać pasję, a Twoje właśnie takie są ;* Aż nam różowo :D Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekna stylizacja . Cudownie do ciebie pasują pastele . Poklikalam w linki i proszę o to samo

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pasuje Ci ta stylizacja:) piękne połaczenie kolorystyczne:) Super bluza i spodnie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne masz zdjęcia!! Mega ci pasuje ta stylizacja, klimat świetny!
    Zazdroszcze, ja nie dam rady wyjsć na dwór i zrobić zdjeć bo bym zamarzła chyba :((
    http://nekoworlds.blogspot.com/2016/12/hotline.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie zaful też bardzo pozytywnie zaskoczył jakością. Świetny sklep a Ty wyglądasz cudownie !
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stylizacja, wszystko pięknie ze sobą współgra :) Jeszcze ten kolor pudrowy roż.. uwielbiam go, jednak najbardziej podoba mi się bluza!
    wobiektywachklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia, bardzo podoba mi się twoja bluza. :)

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  14. O, super. Widzę, że zamówiłaś świetny zestaw pod względem kolorystycznym ;)
    Pozdrawiam i zapraszam Cię na konkurs, kochana. Możesz wygrać nagrodę rzeczową! ;) http://maylinesia.blogspot.com/2016/12/haul-z-zaful-christmas-time-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale masz oryginalną urodę. :)
    Ciekawa, luźna stylizacja - jestem na TAK!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna i orginalna stylizacja. Bardzo podoba mi się kolorystycznie. Cudowny jest ten sweterek ☺

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz Kochana pięknie jak zawsze!
    Bardzo podoba mi się zestawienie bluzy z czapka.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna stylizacja :* Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń