grudnia 23, 2016

Merry Christmas





Witajcie Kochani!
Nadeszły święta, a wraz z nimi ogromny tłok na ulicach miast, w sklepach i galeriach. Wszyscy są zabiegani, myślą tylko o tym by zdążyć załatwić wszystko przed Wigilią, przez co zapominają o tym, co w święta jest najważniejsze.
Większość ludzi jest tak zabieganych, że brak im czasu dla samych siebie, a co dopiero dla rodziny i bliskich. Wszyscy chcą dopiąć wszystko na ostatni guzik, bo przecież za niedługo są święta, wszystko musi być idealnie zrobione, wysprzątane oraz przygotowane,  szafki i lodówki wypełnione jedzeniem po brzegi, kupienie prezentów oraz zapakowanie ich.
Co roku zastanawiam się ile ludzie mogą zjeść przez dwa dni, że ze sklepów wychodzą z pełnymi koszykami i biegają po tych sklepach jakby zaraz miało im czegoś zabraknąć, nie wspominając już o tym, że ludzi w sklepach jest pełno i kolejki są ogromne. No ale cóż to się chyba juz nie zmieni.
Powiem Wam kochani, że w końcu się zmotywowałam i porobiłam więcej sesji! Ogólnie postanowiłam wziąć się za siebie i bardziej przykładać się do tego co robię. Pragnę dążyć do spełnienia najskrytszych marzeń!
Na koniec chciałam życzyć Wszystkim wesołych świąt i bogatego dzieciątka!
Nie wiem jak Wy, ale ja już od tygodnia mam ubraną choinkę. A u Was od jak dawna stoi już choinka, może ubieracie ją dopiero w wigilię? Dajcie znać w komentarzach.



















Sweter - House
Spodnie - House 
Buty - Nike 





Chciałam was również zaprosić na moje instagramy:
~ deathladyy
~ beauty_milena_
Drugi instagram będzie przeznaczony na kosmetyki i makijaż oraz będzie można znaleźć tam cytaty. ( drugi powstał dzisiaj)
Serdecznie zapraszam kochani!

38 komentarzy:

  1. Masz rację, to co się dzieje przed świętami to istne szaleństwo :p Bardzo ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam,
    http://deliciousfood98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wpis, ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zauważasz, że ludzie wychodzą ze sklepów obładowani i wciąż naiwnie wierzysz, że to o święta chodzi? Przecież to do bunkrów! :D
    Szóste zdjęcie od dołu jest przeurocze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak ludzie głupieja i wszystko szybko szybko. Piękne zdjęcia jaki posiadasz aparat ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Szaleństwo przed świętami to chyba weszło już w nawyk. Dobrze że u mnie w domu tylko choinkę ubiera się na ostatnia chwile ☺ wesołych świąt 🎄

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie choinka stoi od wczoraj :D Piękne zdjęcia , jesteś bardzo fotogeniczna :)
    Życzę zdrowych i wesołych świąt oraz zapraszam serdecznie do siebie - reginaboguckaaa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych świąt!
    Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie choinka ubrana od wczoraj, ale jakoś nie czuję tej świątecznej atmosfery. Śliczne i klimatyczne zdjęcia, tylko zastanawiam się czy nie było ci zimno :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ubrałam choinkę kilka dni temu. Bardzo ładna stylizacja. Cieszę, się że teraz będą one częściej.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz i stałą obserwację.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja osobiście jestem zadziwiona tym, że święta powinny być czasem, który miło spędza się z rodziną. Porządki, choinka, jedzenie i prezenty powinny być jedynie takim umilaczem. A tak czy siak te właśnie rzeczy są chyba dla niektórych najważniejsze. :/ Ja choinkę ubrałam parę dni temu. :) Wesołych Świąt! <3

    http://xatsukochan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie dzisiaj tata ubrał choinkę, a ja swoją taką mini miałam już gotową ubraną z zeszłorocznego roku :) masz rację..to co się dzieje przed świętami to istne szaleństwo.

    Pozdrawiam, black-bird-says.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Magia świat tkwi również w przedswiatecznej gorączce zakupów i masz rację... to się nie zmieni ;-)
    Super wyglądasz, piękne zdjęcia!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Follow for follow ? :) let me know

    OdpowiedzUsuń
  14. Super post :)
    http://aagnesblog.blogspot.com/2016/12/i-found-your-passion.html

    OdpowiedzUsuń
  15. no cóż szkoda że ludzie przez ten pośpiech zapominają co tak naprawdę jest najważniejsze w świętach, ale to już chyb się nigdy nie zmieni. Prześliczne zdjęcia i bardzo dobrze na nich wyszłaś <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia!
    Pełne luzu, swobody i optymizmu!
    Wesołych świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Święta! Choinkę dziś ubieralismy wraz z dziećmi, jutro strojenie w domu rodzinnym :)
    Uwielbiam wszelkiego rodzaju swetry

    Wyglądasz Kochana pięknie!
    Buziaki Kochana, Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mieszkam poza domem rodzinnym, więc niejako przyjeżdżam na gotowe. Jednak mi przypada latanie do sklepu, gdy czegoś zabraknie i przedzieranie się przez dziki tłum rządnych jedzenia ludzi.
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz przepięknie, Wesołych Świąt kochana.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Już za późno na życzenia świąteczne, za to na noworoczne jak najbardziej! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku kochana!
    Świetnie wyglądasz x
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/12/small-talks.html

    OdpowiedzUsuń
  21. super post i super blog :)
    Zapraszam do siebie http://honeymoon93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. super sweter :)
    wpadnij do mnie :*
    http://martienna.blogspot.com/2016/12/thank-you-santa-claus.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia super sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja choinkę w tym roku ubrałam dosyć wcześnie, bo już w środę 21.12.2016 :)
    Zdjęcia cudowne, najbardziej podoba mi się 7, jest takie naturalne i pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda, że te święta juz się skończyły... nawet nie wiem kiedy mi to zleciało.
    Bardzo ładne zdjęcia!
    Pozdrawiam,
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. cała prawda ludzie dostają małpiego rozumu na święta!
    bardzo fajne zdjęcia , takie przejrzyste :)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatnio okres świąteczny kojarzy mi się tylko z mnóstwem ludzi w slepach,kolejkach i korkach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. na szczęście już nie ma tego tłoku haha! ja ubierałam choinkę 23 :)
    przepiękne zdjęcia, masz cudowny uśmiech!

    http://sloncezachmura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne są te zdjęcia! ♥
    Ja ubrałam choinkę dopiero dwa dni przed wigilia ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne zdjęcia. :) Szkoda, że święta tak szybko minęły.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo Ci pasuje ten kolor ja na sweterku :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń