grudnia 02, 2016

Little Lady







Witam kochani!
Przychodzę do Was z postem, który powinien pojawić się już tydzień temu, lecz przez całkowity brak czasu pojawia się on niestety z opóźnieniem. Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe.
Podczas dnia, w którym miałam zaplanowaną sesję pogoda niestety mi nie dopisała, a więc dzisiaj przedstawię Wam moją pierwszą sesje, która została wykonana w pomieszczeniu. Jedynym minusem tej sesji było to, że mój obiektyw nie dał rady uchwycić mnie w całości, a więc postanowiłam, że wyjdę na dwór aby uchwycić całość. Pogoda się nie zmieniła przez co musiałam stać w strugach deszczu, ale na szczęście zdjęcia się udały z czego jestem bardzo zadowolona.
Jako iż kończę gimnazjum, powoli zaczynają mi się testy próbne. Pierwsze testy już są za mną, za niedługo zapewne będą następne i tak aż do kwietnia. Mam nadzieję, że końcowe testy pójdą mi dobrze.
Muszę Wam powiedzieć, że nie mam zielonego pojęcia jakim cudem czas płynie mi tak szybko, przecież niedawno skończyły się wakacje, a my mamy już grudzień. Wam tez tak szybko mija czas? Za niedługo będą święta, a tuż po nich nowy rok... Ehh...  jak ten czas szybko leci.... z sekundy na sekundę coraz to szybciej... a ja nawet nie mam pomysłu co kupić rodzicom na prezent. Muszę w końcu coś wymyślić.
Kochani dajcie znać w komentarzach co chcielibyście dostać na święta i co dajecie rodzicom, może uda mi się jakoś zainspirować.















Wianek- Aliexpress 
Sukienka- Esmera 
Buty- CCC

26 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa sesja! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bukiet kwiatu + ramka drewniana dodały zdjęciu uroku :D
    Bardzo mi się podobała ta sesja :)

    A deszczu na dworze nie widać :P

    Miłego wieczorku i weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna sesja!
    Oj tak czas leci nieubłaganie, co do egzaminu tez w tym roku pisze,próbne właśnie będę mieć w tym tygodniu. Powodzenia ci życzę kochana :*
    A co do prezentów dla rodziców to tez jeszcze nie mam pomysłu.
    Ciekawy post pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawda, czas mija nieprawdopodobnie szybko, już się boję tego, co będzie za miesiąc, rok, dwa. I muszę tu jeszcze wspomnieć w mojej wypowiedzi, że masz przepiękna urodę! *o* Świetne zdjęcia. :)

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację, czas leci bardzo szybko!
    Bardzo fajne zdjęcia, świetny wianek i makijaż :)

    http://onelife-onesize.blogspot.com/2016/11/christmas-getting-closer.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo artystycznie! Masz wyjątkową urodę <3
    Powodzenia na testach, pamiętaj żeby się nimi tak bardzo nie przejmować! Na pewno sobie poradzisz :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna tematyka sesji i niezła stylówka! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo podoba mi się Twój makijaż oraz ta opaska z kwiatami

    http://dressupwithpatt.blogspot.com/
    dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie cudowne i pomysłowe zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Te zdjęcia są piękne! :o Bardzo nam się podoba pomysł z tą ramką. Oby tak dalej kochana! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia, wianek skradł moje serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna stylizacja! A ten wianek skradł mi serducho od pierwszego momentu! Świetna sesja!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjecia 💕 czekam na kolejne sesje 💋

    https://photoblognastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia i super wyglądasz :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia! sesja jak najbardziej udana ;) Pozdrawiam, życzę sukcesów i zapraszam do mnie :)

    www.jestempiotreek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Sesja wyszła świetnie. Szkoda że w tamten dzień nie udało ci się zrobić zdjęć na zewnątrz ale na z pogodą nigdy nic nie wiadomo.
    Pozdrawiam.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Beautiful :) follow for follow ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojeju, kiedy ja miałam testy:o Powodzenia już na tych głownych w kwietniu hah! Meega sesja! ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepięknie wyglądasz:)
    Co to za piękna pomadka?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje
      Jak dobrze pamietam jest to podróbka od Kylie king K czy jakos tak i konturówką z lovely z zestawu K-lips milky Brown ( nie wiem czy fobrze napisalam nazwe )

      Usuń
  21. Jesteś po prostu śliczna. A ten wianek jest tak idealny do stylizacji, że po prostu brak mi słów. Chyba muszę dokładniej przejrzeć AliExpress i kupić coś podobnego ;)
    JA też mam przed sobą egzaminy gimnazjalne. Życzę Ci powodzenia i tak samo jak ty, mam nadzieję, że mi także pójdą dobrze :))

    Pozdrawiam serdecznie,
    tysiac-zyc-czytelnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Co za poświęcenie... Ładne zdjęcia.
    Eh, gimnazjum... A co ja mam powiedzieć na zbliżającą się maturę?
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi się podobają te zdjęcia! :) Pozdrawiam, Weronika :)
    Zapraszam do odwiedzin, kliknij :)

    OdpowiedzUsuń