stycznia 13, 2017

Rainbow





Cześć wszystkim!
Ostatnim postem było podsumowanie, które wielu osobą się spodobało, z czego się ogromnie cieszę.
Nadszedł czas wszelakich wyprzedaży i ogromnego zamieszania, a więc i ja się wypowiem.
Ludzie biegają po sklepach jak szaleni, bo są wyprzedaże i na siłę chcą coś kupić. W sumie nie dziwię się, bo można trafić wiele bardzo fajnych rzeczy za bardzo niską cenę. Ja osobiście jutro wybieram się na " szalone " zakupy. Oczywiście nie jadę z zamiarem, że pół galerii wykupię! Co to, to nie. Jadę sobie od tak, z nadzieją, że może jakaś perełka trafi w moje rączki hihi. Ostatnio też przyszła do mnie wygrana paczuszka w konkursie snapbloggers....
I powiem Wam szczerze, że byłam mile zaskoczona jej zawartością. Główną nagrodą była paletka z makeup revolution. Wiedziałam, że do tego można wygrać Eosa i jakąś miniaturkę szamponu z douglasa. Po otwarciu paczuszki byłam zaszokowana i nie byłam pewna czy to na pewno dla mnie haha. Prócz rzeczy, które powyżej zostały wymienione w paczuszce znajdowały się również dwie nawilżające pomadki - jedna o smaku waty cukrowej, a druga o smaku fanty winogronowej, do tego duży rozświetlacz z Wibo oraz jakaś paletka do konturowania na mokro ( myślę, że zagraniczna albo po prostu jestem tak ślepa, że nie widzę nazwy ). Kochani to jeszcze nie koniec, dodatkowo w paczuszce znalazła się maseczka  douglasa i jakieś mydełka, które rozpuszczają się po wrzuceniu do wody oraz dwie zapachowe świeczuszki co już mnie kompletnie urzekło! Jedna świeczka jest o zapachu truskawki, a druga granatu. Do tego wszystkiego paczuszka była wypełniona kolorowym konfetti , co całkowicie dodało jej uroku i odzwierciedliło okazję z jakiej był zorganizowany konkurs.
Zawsze byłam przeciwna brania udziału w instagramowych konkursach, ponieważ uznawałam, że to bez sensu, a tu proszę, jednak się przełamałam i wzięłam udział! Chyba jednak zmieniam zdanie i jestem jak najbardziej na TAK! Wracając do początkowego tematu możecie dać znać w komentarzu co i czy w ogóle udało Wam się coś upolować na wyprzedażach oraz czy udało Wam się coś kiedyś wygrać w instagramowym konkursie.










     Bluzka - Reserved 
     Spodnie - Bershka 
       Buty - Deicchmann
Szalik - Sinsay 
        Kurtka - Pull&Bear 
  Czapka - Sinsay



14 komentarzy:

  1. Świetny szal! Gdzie kupiłaś?
    I jakiego rozświetlacza używasz? ;D Bardzo fajnie odbija światło, nie za mocno i nie za słabo!
    U mnie 2 rozdział, zapraszam i zachęcam do komentowania
    https://midnight-lucmione.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poście na samym końcu zawsze znajduje się informacja gdzie zakupiłam, ale nic nie szkodzi mogłaś przeoczyć :* Szal kupiłam w Sinsay'u A co do rozświetlacza to jak się nie mylę jest to rozświetlacz z makeup revolution VIVID

      Usuń
  2. Poszczęściło ci się z tą wygraną paczką. :) A co do zdjęć to świetna stylizacja i jeszcze lepsze miejsce na sesje. Te graffiti robi za naprawdę dobre tło. :)
    Zapraszam do mnie KLIK
    http://ksiazkidobrejakczekolada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowną masz tą chustę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz świetnie! :)


    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. No nieźle z tą wygraną paczką :)
    Świetne zdjęcia, szalik ma śliczne kolory :D
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny szal :) i bardzo fajnie dobrane grafitti pod zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szale- koce bardzo modne w tym sezonie. Sama mam podobny. Tło za Tobą rewelacja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia przepiękne! A ta chusta jest MEGA!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje wygranej i świetne zdjęcia, dobry post. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia ...REWELACJA. Cudny szal i sweterek :*
    Czekam na dalsze posty :* -obserwuję !!!!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały szal! Ma cudowne kolory! A co do makijażu, to rozświetlacz idealny! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne zdjęcia! śuper makijaż i stylizacja :)
    OBSERWUJE! :) zapraszam do siebie: www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń