stycznia 19, 2017

Yellow






Witajcie Kochani!
Za nami już połowa stycznia, a przecież dopiero były święta i koniec roku.  Jestem zaszokowana jak ten czas szybko leci. Wielu z Was ma już zapewne ferie zimowe, a ja niestety muszę czekać jeszcze miesiąc, ponieważ moje ferie rozpoczynają się dopiero w połowie lutego. Ehh...  W tym roku moje województwo ma ferie jako ostatnie.

Dość często właśnie się zastanawiam dlaczego chociażby sąsiednie województwa nie mogły mieć ferii w tym samym czasie. Powiem wam, że jest to dla mnie małym problemem, gdyż z wielką chęcią wybrałabym się na ferie w góry do rodziny, lecz niestety za tydzień im już się kończą ferie, przez co będę mogła tam wpaść tylko na weekend.
Niedawno mimo choroby wybrałam się na sesje, ponieważ pogoda była wręcz idealna na zrobienie zdjęć i po prostu nie mogłam zmarnować takiej okazji. Myślę, że sesja była udana. Wyjątkowo nie będę się tak rozpisywała jak w pozostałych postach, gdyż ostatnio nie mam kompletnie weny. Na koniec wspomnę tylko o moich planach na ferie.
Oczywiście mam w planach odwiedzić rodzinę w Żywcu, a tak poza tym to chciałabym powychodzić ze znajomymi albo gdzieś sobie pojechać na jeden lub kilka dni. A Wy jakie macie plany na ferie? Dajcie znać w komentarzu kochani, napiszcie też kiedy macie ferie. A ja zapraszam Was do oglądania zdjęć.




















              Sweter - Stradivarius  
         Spodnie - Mohito 
                  Płaszcz - Second Hand 
Buty - CCC 
              Choker - Alieexpres 

19 komentarzy:

  1. Stylizacje cudowne! Ale co przykuło moje oko to ten rozświetlacz! Meeeega! Highlight on point <3

    www.sanstyle.co

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy ten płaszcz, a w połączeniu z zielonym - super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem niezły blog, dobrze się czytało !


    Jeśli chcesz możesz odwiedzić naszą stronę, gdzie pokazuje jak łatwo zrobić by bloga miał dużo większy zasięg:)
    Darmowe linki do bloga

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestaw, chociaż ten płaszczyk jest zbyt fancy dla mnie haha
    - Carolyn Dolly blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, płaszcz wygląda obłędnie w zestawieniu z zielonym swetrem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa stylizacja. :) Oryginalny ten płaszczyk.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, ładna stylizacja :) Mnie też czasami denerwuje, że ferie sa tak podzielone. Obserwuję :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja. Tez mam ferie jako ostatnia, ale cieszę sie, ze razem ze mną ma tez Mazowsze i zachodniopomorskie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również mam ferie jako ostatnia, jeszcze trzeba się pomęczyć te 3 tygodnie. Wyglądasz prześlicznie, masz cudowny uśmiech ♥
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne połączenie, wyglądasz cudownie! :) Nie mogę sie napatrzeć na Twój rozświetlacz, cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny sweterek, ma śliczne zdobienia! Bardzo podobją mi się zdjęcia, dobre ujęcia i kadry. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Interesujący sweter, jeszcze z takim się nie spotkałam. Do twarzy ci w tym kolorze płaszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Osobiście kolor płaszcza bardzo mi się nie podoba, ale Tobie jest w nim taaaak pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeju zakochałam się tym sweterku!<3
    Mega stylizacja:) Bardzo dobrze wyglądasz też w takich ciepłych tonacjach!:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna stylizacja i zdjęcia. A w płaszczu jestem zdecydowanie zakochana!:*

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne stylizacja a płaszcz istna perełka !
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń