stycznia 27, 2017

About Me








Cześć wszystkim!
Dzisiaj taki dość nietypowy post z mojej strony, ponieważ postanowiłam powiedzieć coś o sobie.
A więc tak - na ogół jestem spokojną i nieśmiałą osóbką z bujną wyobraźnią i wieloma marzeniami.


Zawsze staram się dążyć do celu nie raniąc przy tym  innych. Wiele osób uważa, że jestem odważna i niczego się nie boje, niestety jest wręcz na odwrót - jestem bardzo wstydliwa i zamknięta w sobie, ogólnie jestem małomówna i dopiero, gdy kogoś dobrze poznam i polubię zaczynam się powoli otwierać, bywają w tedy też takie momenty, że jak się rozgadam na jakiś temat to nie mogę skończyć.
Kocham podróżować. mam na tym punkcie obsesję! Interesuję się modą, lecz mam własny styl ubierania się. Mam tylko jeden jedyny kompleks, a poza tym akceptuję całą siebie z czego jestem dumna.  Uwielbiam słuchać muzyki, i na ogół słucham wszystkich gatunków muzycznych, nie mam takiego ulubionego.  Zawsze jestem szczera do bólu co jest zaletą jak i wadą, bo czasem lepiej trzymać język za zębami, a nie mówić co ślina na język przyniesie. Kiedyś zbyt szybko i łatwo ufałam ludziom, lecz od dłuższego czasu już nie ufam praktycznie nikomu ( oczywiście z wyjątkami, takimi jak rodzina i kilku znajomych ). Na koniec wspomnę, że kocham wpatrywać się w gwiazdy! Mogłabym wpatrywać się w nie godzinami, jak nie dniami i nocami! Podczas gdy leżę i wpatruję się w gwiazdy, zazwyczaj strasznie dużo rozmyślam i wspominam. Po prostu kocham ten stan, w którym się wtedy znajduje - zero trosk, zero zmartwień, tylko Ja i otaczające mnie gwiazdy.
Na dzisiaj to tyle z mojej strony kochani, co myślicie o zrobieniu Q&A w jednym z postów?












     Kurtka - Cropp 
     Bluzka - Cubus 
              Spodnie - Tally Weilj 
Buty - CCC 

8 komentarzy:

  1. fajna stylizacja i piękne zdjęcia!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci, że jestem strasznie do Ciebie podobna. Jestem też bardzo wstydliwa ale już jak kogoś poznam to rozgaduje się na całego :D Super wpis! Pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyglądasz :) zostaję tu na dłużej i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post, fajnie jak Twoi czytelnicy mogą Cię poznać. Cudowna stylizacja, jesteś piękna! :)

    Zapraszam:
    paniantosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna kurteczka! Wyglądasz przeslicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne masz włosy, a zdjęcia świetne 😌

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobny charakter do ciebie, śliczna kurtka.
    http://lisiaosobowosczuzi.blogspot.com/2017/01/magiczne-pyty-z-cementu.html

    OdpowiedzUsuń