lutego 03, 2017

Ballerina || Zaful ||









Dzień dobry kochani!
Parę dni temu rozpoczął się kolejny miesiąc w nowym roku.


Coś czuję, że w tym miesiącu wiele się będzie działo, chociażby dlatego, że już za tydzień rozpoczynam ferie zimowe, na które czekam z utęsknieniem. Prawdę mówiąc niemam zbytnio planów na ferie, nie licząc tego, że jadę w góry, bo jakby inaczej! Zapewne wybiorę się też do kina i spotkam się ze znajomymi.
Ostatnio zamówiłam sobie parę rzeczy z Zaful. Strasznie spodobała mi się tam biała spódniczka więc koniecznie musiałam ją mieć i tak się też stało. Zamówiłam również choker oraz kolczyki do kompletu. Przyznam się szczerze, że obawiałam się co do jakości tej spódniczki, lecz na szczęście moje obawy nie były konieczne, gdyż jej jakość jest zaskakująca. Będąc szczera porównałam sobie ją ze spódniczkami z innych sklepów w galeriach i muszę przyznać to, że ma o wiele lepszy krój jak i materiał od tych, które znajdują się w innych sklepach. ( Pamiętajcie, że to tylko moje zdanie i porównałam ją tylko z dwiema innymi spódniczkami, a więc każdy może sądzić inaczej ) Jak dla mnie biała spódniczka jak najbardziej zasługuje na plusa. Przejdźmy dalej... A więc jeśli chodzi o choker i kolczyki, to troszkę się zawiodłam, ponieważ choker ciągle przesuwa ( przekrzywia )  mi się na szyi, co jest bardzo denerwujące ze względu na ten puszek, który powinien znajdować się na środku szyi, lecz choker sam w sobie jest wygodny, wręcz nie czuć, że ma się go na sobie. Niestety kolczyki to totalna klapa! Sądziłam, iż będą one po prostu futrzaną kulką, a jest to jedna wielka futrzana ciapa. Myślę, że skoro już mają być taką ciapą, to futerko powinno być o wiele krótsze, a napewno lepiej by to wyglądało.  Jednak uważam, że będą one pasowały do nie jednej stylizacji, tylko po prostu odrobinę skrócę futerko, myślę, że nie będzie to już wtedy wyglądało tak tragicznie.























      Kurtka - Esmara 
             Bluzka - NewYorker 
         Spódniczka - Klik 
  Choker - Klik 
      Kolczyki - Klik 
Buty - CCC


33 komentarze:

  1. Świetna stylizacja Ci wyszła, wyklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodniczka podbila moje serducho, ale caly zestaw świetny i bardzo ze sobą zgrany. Zazdroszczę ferii ja już po swoich wrociłam do szarej codziennej monotonii, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna stylizacja, ta spódnica świetna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie prezentujesz się w takim wydaniu, spódnica jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczne zdjęcia!

    obserwujemy? daj znac w komentarzu! :)

    start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna stylizacja. Choker jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna stylizacja, zwłaszcza moją uwagę przykuły kolczyki i choker <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna stylizacja , pięknie wyglądasz w tym zimowym plenerze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna jest ta stylizacja! :)
    Bardzo ciekawe połączenie - delikatna spódnica i do tego skórzana kurteczka! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyszłaś na zdjęciach! Ciekawa stylizacja. Nie przepadam za takimi spódnicami, ale u Ciebie wyglądają ciekawie i dobrze. Choć wiem, że ja bym wyglądała w nich jak bałwan!

    http://midnight-about-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Spódnica super! Ogólnie cała stylizacja mi się podoba. Oryginalna i dziewczęca. Pięknie wyglądasz :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale mi sie podobają takie spódnice! Są cudowne :-)
    Wyglądasz rewelacyjnie *-*
    www.pauladowlasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia :) Spódnica faktycznie jest bardzo ładna, a połączenie jej z skórzaną kurtką i masywniejszymi butami- strzał w 10!
    Pozdrawiam
    Mój blog- http://karolinazygmunt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjne zestawienie delikatnej spódnicy z ciężkimi butami, lubię takie sety. :)


    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Mój blog - NKFN.pl =)

    OdpowiedzUsuń
  16. Love the outfit dear! You look beautiful!

    Would you like us to follow each other? Let me know on my blog
    Have a nice day!
    xoxo

    https://badassvampire.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  17. Spódniczka jest bajkowa, zdjęcia bardzo estetyczne, ale musiałaś pewnie zmarznąć podczas sesji ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja
    http://jakjakochamzegarki.blogspot.com/2017/02/rodzaje-szkieek.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudownie wyglądasz w tej spódniczce!

    OdpowiedzUsuń
  20. księżniczkowa przecudowna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta spódniczka jest taka bajkowa, kojarzy mi się z księżniczkami Disneya! Bardzo Ci pasuje ta stylizacje, wyglądasz w niej tak promiennie! Plus jak teraz patrzę na choker i kolczyki na stronie to faktycznie wydają się być lepszej jakości niż są teraz.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia bardzo ładna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczne zdjęcia :) ta spódnica jest cudowna

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia. :) Ta stylizacja bardzo mi się podoba.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ogromny plus za jakość zdjęć,świetna stylizacja. Poświęciłaś się dla zdjęć,ja bym zmarzła toralnie :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Spódniczka jest świetna, jednak buty zamieniłabym na inne :)
    maksimilion.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna stylizacja :) kliknęłam Ci w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie śliczne zdjęcia *.* Spódnica świetna! :D
    Pozdrawiam
    siostry-pinkyandmozg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Szkoda, że biżuteria nie do końca spełnia oczekiwania, ale grunt, że spódnica jest fajna i super wygląda!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    MÓJ INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale pięknie! Podziwiam za tą sesję w tym mrozie <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękna spódnica i modelka tez śliczna☺️ Śliczne są te ciuszki ☺️

    OdpowiedzUsuń