lutego 11, 2017

Make love, not war








Witajcie Kochani!
Nareszcie rozpoczęły mi się ferie, a więc będę miała ( myślę, że )  zasłużony odpoczynek od szkoły. 
Ostatniego czasu bardzo dużo rozmyślam o tym, co by było gdyby oraz co się może wydarzyć.
Zaczęłam się nawet zastanawiać czy to co się wydarzyło nie było po prostu fikcją. Czas leci szybko, ludzie się zmieniają i dzieją się różne rzeczy, a ja i tak żyję we własnym świecie.

Już za parę dni będą walentynki, czyli dzień pełen miłości, która powinna nas otaczać na codzień, lecz jest ona coraz to rzadziej spotykana. W XXI wieku pełno jest chamstwa i nienawiści. Nie mam pojęcia czemu tak się dzieje, może po prost boimy się miłości. Może boimy się obdarzyć kogoś uczuciem i oddać tej osobie całego siebie. Według mnie nastały głupie czasy, w których większości osobom zależy na popularności i dobrach materialnych.  Ludzie przestali zważać na osobowość, a coraz to częściej patrzą na to ile mamy w portfelu. Jest to niestety smutna rzeczywistość, której nie da się nie zauważyć. Światu zaczyna brakować miłości.... 
Dajcie znać w komentarzu jak spędzicie walentynki!





















         Sweter - House
        Futro - House 
                Spodnie - Bershka
Buty - ? 

21 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia z białą kulą,która dymi na różowo,wow!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, a różowy dymek, cudowny ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz sporo racji, nienawiść, snobizm, ignorancja to cechy przeważające nad miłością jednak osobiście mogę pochwalić się, że dla mnie miłość stoi na pierwszym miejscu. Staram się ją dawać i oczekuję w zamian tylko jej. Nie lubię walentynek, wydaje mi się to sztuczne mimo to miło będzie obchodzić je wraz z ukochaną osobą, po raz pierwszy w życiu. Nie zapominajmy o miłości do rodziny, przyjaciół ale też świata, bądźmy zakochani w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia,drugie podoba mi się najbardziej. Co do walentynek pewnie wspolna kolacja i dobre wino :) Ja się czuje jak bym walentynki miała non stop :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety od jakieś pory mam wrażenie ze miłość po prostu nie istnieję. To zwykłe kłamstwa. Ja miałam juz dawno ferie. Bardzo ładnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten różowy dym, który stworzyłaś wygląda bardzo interesująco. Super, że szukasz kreatywnych pomysłów do zdjęć. Ja walentynki spędzę z przyjaciółkami na basenach termalnych, więc może być ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie Kochana wyglądasz jak zawsze!
    Piękne zdjęcia!
    Ja walentynki będę spędzać w samochodzie nauki jazdy ;)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia są cudowne! Mogłabym je oglądać godzinami *o*

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie zdjęcia! Takie magiczne *o*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyglądasz :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zdjecia. Obserwuje kochana :)
    Zapraszam : szereemeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. swietne zdjecia! Bardzo zaciekawil mnie ten rozowy/fioletowy dym! Jak? ps?

    obserwuje i zapraszam rowniez do siebie, a kto wie moze i twoj blog sie tam pojawi w nastepnym poscie: lifebylucas.bloggspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dlaczego ten wiek jest pełne chamstwa i nienawiści, a ludzie są egoistami? Dlatego, ze takie podejście wymusza na nas kapitalizm ;)
    Pozdrawiam,
    Urban Vagabond

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne zdjęcia, bardzo klimatyczne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mądrze napisane, super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia i pomysł na nie! A co do treści, niestety Masz rację, sama to zauważyłam :(
    amsoff.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  17. masz w 100 % racji ludzie są okropni. Pamiętam czasy gdy byłam mała i wtedy wszyscy buli równi. To było coś pięknego ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia i pomysł na nie! A co do treści, niestety Masz rację, sama to zauważyłam :(
    amsoff.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Magiczne zdjęcia, genialny pomysł na sesję :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Mój blog - NKFN.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog!
    Obserwuję i zapraszam :)

    http://lifeforbeautymoments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń