lutego 26, 2017

Where is the love?







Hejka hej!
Chciałam Was przeprosić za to, że dodaje posta z tak wielkim opóźnieniem. Powodem tego były po prostu ferie, no i oczywiście jak to ja, zapomniałam zabrać ze sobą laptopa. No ale nie będę się niczym usprawiedliwiała i po prostu postaram się to jakoś nadrobić.
Dzisiaj mam ostatni dzień ferii. Ehhh... Jak to szybko minęło.


Chciałam poruszyć dzisiaj kwestię wyśmiewania innych. Coraz to częściej spotykam się z wyśmiewaniem innych. Codziennie słyszę jak ktoś kogoś wyśmiewa, bo ma swój styl, swoją pasję, inne poczucie humoru, odmienne zachowanie, bo nie robi tego samego co wszyscy. Nie wiem co ludziom da, że wyśmieją daną osobę i puszczą jakąś plotkę! Całe życie zastanawiam się po co to robią?! Może to jakiś sposób na dowartościowanie swojej osoby, a może chcą odwrócić od siebie uwagę i spowodować by wszyscy weszli z butami w życie kogoś innego? A może to po prostu zwyczajna ludzka zazdrość, której wszędzie jest pełno, lecz nikt się do niej nie przyzna?  Niestety nie potrafię odpowiedzieć sobie na to pytanie i wiem, że raczej nie uda mi się na nie odpowiedzieć. Ostatniego czasu na przeróżnych grupkach na facebook'u zaczęły pojawiać się posty tak zwane
"prowokacyjne". Jak dla mnie jest to naprawdę żałosne, a w szczególności kiedy w postach są wrzucane zdjęcia innych osób. Dobrze może i ma to prowokować, ale dlaczego taka osoba nie wrzuci własnego zdjęcia i nie wyśmieje sama siebie? Ach no tak bo w tedy by już nie było tak super, bo przecież to ją by wyśmiewali. To przykre, co dzieje się z tym światem. Zamiast miłości i przyjaźni jest pełno nienawiści! Mam nadzieję, że to tylko takie głupie czasy nadeszły i kiedyś znów będzie przeważała miłość. Póki co trzeba się przyzwyczaić do chamstwa, bądź próbować z nim walczyć! To od Ciebie zależy czy będziesz stał z boku i się temu przyglądał, czy podejdziesz bliżej i będziesz próbował temu jakoś zaradzić. Nie będę się już rozpisywała na ten temat, bo mogłabym tak pisać godzinami, a to nie o to w tym wszystkich chodzi. Mam nadzieję, że niektóre osoby przemyślą swoje zachowanie i chociażby na chwilę postawią się na miejscu wyśmiewanej osoby. Ile razy słyszy się o samobójstwach spowodowanych właśnie wyśmiewaniem i dręczeniem przez innych. Zastanów się przez chwilę, bo może to właśnie PRZEZ CIEBIE ktoś będzie próbował odebrać sobie życie!
Co Wy na to, abym w następnym poście zrobiła taki "spis" cytatów, które ostatnio bardzo mi się spodobały?  Pojawiłoby się tam dość sporo cytatów miłosnych, życiowych i innych. Dajcie znać w komentarzu czy chcielibyście taki post. Zawsze liczę się też z Waszym zdaniem!








                  Sukienka - New Look 
Bluzka - ? 
   Buty - CCC 

23 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia, zresztą zawsze są super, masz bardzo ciekawe pomysły na sesje i w ogóle bardzo ładnie wyglądasz! :)

    Oj, niestety też uważam, że to co się dzieje to jakaś masakra i choć jestem tylko człowiekiem to staram się jakoś szukać no nie wiem... równowagi i się tak nie zachowywać, a zająć się sobą.
    Niektórzy już po prostu tacy są i lepiej zwrócić komuś uwagę i zignorować jeśli nie pomoże zamiast dolewać oliwy do ognia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lovely imagines
    cytaty - fajny pomysł

    I follow you
    thank you for your follow Chic Poradnik blog: https://chicporadnik.blogspot.com

    Chic Poradnik

    OdpowiedzUsuń
  3. To chyba dobrze, że jednak nie wzięłaś ze sobą laptopa - podwójny odpoczynek! Bardzo fajny pomysł z cytatami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam pojęcia kiedy te ferie minęły... Z wyśmiewaniem innych miałam do czynienia raczej w gimnazjum. Teraz kiedy mam 19 lat takie zachowania są rzadkością. Myślę, że zanika to w miarę dorastania, ale niestety wśród młodszych jest to częste zjawisko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł z cytatami jest bardzo fajny! Hmm? wyśmiewanie innych za to kim są,jak się zachowują jest naprawdę przykre.Kilkanaście razy spotkałem się z takim "wyśmiewaniem" bo tak! Co ciekawe jak na moją kontrowersyjną osobą nikt wprost w realu nie powiedział mi coś nie miłego chociaż za plecami to LECI LECI! Ale jakoś nie obchodzą mnie osoby, którzy mnie nie lubią(z wzajemnością.Skupiam się na tym co dla mnie ważne, jestem kim jestm... ZAWSZE będę! To moje życie, nikt nie ma prawa decydować za mnie :) PS Ładne bardzo zdjęcia! :3 Jeśli ktoś coś, chce zajrzeć na mojego bloga to proszę link: http://nowoczesnyinaczej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również nikt mi w twarz nic niemiłego nie powiedział, lecz za plecami obelgi się nie kończą. Zgadzam się z Tobą w 100%.

      Usuń
  6. Bardzo mądry wpis! Trafiliśmy tu poprzez snapa blogerskiego i nie żałujemy :) Mega napisane! Bardzo fajny przekaz ;) buzia

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie piszesz, bardzo mądrze :) Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobry post poruszający ważny temat, może dotrze do tych osób, które swoim zachowaniem skrzywdziły niejedną już osobę. Pięknie wyglądasz na zdjęciach :) A jeżeli chodzi o wpis z cytatami, myślę, że to dobry pomysł :)

    Pozdrawiam,
    panisarencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyśmiewanie kogoś za to, kim jest, ile ma pieniędzy, jak wygląda- świadczy wyłącznie o jakże niskim ego, które musi podbudować przez takie właśnie zachowanie..




    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Mój blog - NKFN.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam ze w dzisiejszym swiecie wysmiewa się odmienność coś co nie jest dla ludzi do konca zrozumiałe wiec najprostsza drogą dla nich jest poprostu wyśmiać tą "odmienną" osobę. Mnie kiedyś ludzie bardzo wyśmiewali bo ubierałam się inaczej bo zachowywałam się nie tak jak oni chcieli ale nie wazne pozniej z czasem doszłam do wniosku ze niektórzy ludzie zawsze bedą tak postępować i śmiać się z innych. Wiesz jak sami nie mają czegoś do zaoferowania to przeciez najprosciej jest coś wyśmiać

    A co do spisu cytatów zrób taki wpis chętnie poczytam! moze się zainspiruje :)

    Zapraszam: http://pannaanna92.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia, a te cytaty to genialny pomysł, dużo ludzi śmieje się z innych, jednak powinny zwrócić uwagę na uczucia a nie na to na czym się skupiają.
    Obserwuję kochana :)
    Zapraszam : diamentoowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne zdjęcia :) Cytaty również świetne

    Co powiesz na wzajemną obserwację?? :) Ja już dodałam, zapraszam również do mnie :)


    http://zanett01.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydaje mi się, że tacy ludzie nudzą się swoim życiem i dlatego próbują niszczyć innych. Niestety to już taka choroba XXI wieku ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie piękne zdjęcia *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Dlatego ludzie powinni się skupić na sobie i odczepić się od innych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne zdjęcia <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. To niesamowicie przykre, że w XXI wieku ciężko jest być sobą, tylko każdy oczekuje od Nas, żeby udawać kogoś, kim się nie jest, bo społeczeństwo Cię odtrąci. Prawdę mówiąc, to nie warto się tym przejmować i poznać swoją wartość i... tego się trzymać! Nigdy się nie poddawać, bo gdy zrobi się to teraz, w młodym wieku, przez całe życie będzie się szło z "podkulonym ogonem" i wykonywało czyjeś polecenia, zapominając o swoich potrzebach i pragnieniach.
    ściskam, www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Przygnębiające lecz prawdziwe jest sam fakt, że takie czasy już królują od dłuższego czasu. Nie jest to nic fajnego, ponieważ jak to sama opisałaś wiele ludzi może odebrać sobie przez to życie. Targanie się na własne życie tylko dlatego, że ktoś komuś zazdrości lub zwyczajnie nie wyobraża sobie co druga osoba może czuć? Nie takich czasów chciałam. Chciałabym wrócić do tego, gdzie przeważała dobroć, a nie wyśmiewanie się z czyjegoś wyglądu, pasji i nie tylko. Ja sama byłam przez lata wyśmiewana, że jestem z domu dziecka, że jestem inna, dziwna, brzydka, gruba etc. Dzisiaj dzięki moim przeżyciom jestem silniejsza! Pomagam tym, którzy teraz mają tak jak ja kiedyś. A ja? Zwyczajnie nie przejmuję się już gadaniem innych ludzi, ponieważ nic mi to nie da. Ruszyłam naprzód! W końcu - po tylu latach udręki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale kreatywna sesja! Zgadzam sie z tym co napisalas, ale mysle ze ktos kto sie z kogos wysmiewa nie zrozumie ze zle robi poprzez mowienie mu tym. Takie osoby czesto same musza zostac wysmiane zeby zrozumiec swoj blad

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyśmiewanie jest tak niezwykle często być może z kilku powodów: ludzie uwielbiają krytykować, oceniać, a po drugie ludzie są zawistnie, często z niską/wysoką samooceną. Koniec końców i tak siebie tym niszczą.

    OdpowiedzUsuń
  21. Też uważam, że za dużo jest nienawiści wśród ludzi, powinni się skupić bardziej na sobie, zacząć się akceptować czy rozwijać, a wyjdzie to wszystkim na korzyść :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń