marca 10, 2017

Świat cytatów

Hejka hej!
Wiele osób utrwaliło mnie w myśli, że post z takim mini spisem cytatów jest bardzo dobrym pomysłem. Postanowiłam, że przedstawię Wam parę moich ulubionych cytatów, bądź tych które ostatniego czasu podbiły moje serce. Na samym końcu dodam parę zdjęć, aby post nie był taki nudny. Nie przedłużając....


 " Daję Ci buziaka słowami, bo odległość między nami, nie pozwala dać ustami." 

" Nawet jeśli nam się zdawało - istnieliśmy." 

" Rozeszli się. Ona poszła w lewo, a on w prawo. Ale zapomnieli, że ziemia jest okrągła, a prawdziwa miłość niezniszczalna." 

" Zaczęliśmy od przypadkowego "cześć" i tak wędrując po całonocnych rozmowach i spotkaniach skończyliśmy na milczeniu."

" Alkohol jak pocałunek,  smakuje nam wszystkim."

" Istniejemy póki ktoś o nas pamięta." 

" Bywamy zazdrośni o to co sami odrzucamy. " 

" Ani czas, ani miłość nie zmieniają człowieka - bo odmienić istotę ludzką zdolna jest wyłącznie miłość."  

" Czasami miłość wiedzie w otchłań nas samych, a co gorsza ludzi, których kochamy." 

" Każdy wiek ulega miłości."                          

 " I patrzymy sobie w oczy, bojąc się miłości. " 

" W twych oczach jest to Wszystko  czego szukam. " 

" Kiedyś może spojrzymy na siebie i nie będziemy czuć żadnego żalu za to wszystko." 

" Milczę, chociaż rozrywasz mi serce."

" Przeznaczenie rozdaje karty, my tylko gramy."

" Na świecie zawsze ktoś na kogoś czeka. "

Na koniec cytat, który podbił moje serce! 


" MIEJMY ODWAGĘ PRÓBOWAĆ, MOŻE TO AKURAT MIŁOŚĆ" 





Mimo iż już dawno nie ma u mnie śniegu, to warto wrócić do starych zdjęć. 
Dajcie znać w komentarzu jaki jest Wasz ulubiony cytat. 

12 komentarzy:

  1. Nie mam ulubionego cytatu. TWOJE propozycje są świetne. Piękne zdjęcia Kochana.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne cytaty,motywują,skłaniaja do przemyśleń. Jeden nawet zapisałem sobie na kartce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile tu cytatów o miłości - myślałam bardziej o życiowych i nie powiem, że troszkę się zawiodłam. Więc może następny post o cytatach życiowych? Ja nie przepadam za cytatami o miłości. O, jednak nie..mam jeden, prosty i banalny: "Miłość jest albo jej nie ma" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc sama siebie rozczarowałam, bo miały być róże kategorie. Niestety ostatnio mam humor jaki mam i wszystko idzie nie po mojej myśli. ehhh....

      Usuń
  4. Mój ulubiony cytat "nie dostaniesz tego czego chcesz, ale to na co ciężko pracujesz" ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne są te cytaty. Uważam ze czwarty i szósty cytat jest najlepszy. To właśnie one najbardziej mi się podobają.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne cytaty i super zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cytaty o miłości...:) wiosna sie zbliża wiec może dlatego masz taki milos nastrój pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. najbardziej podoba mi się ten cytat o Alkoholu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny post, będę miała co dodawać na ig :D
    Obserwuję ! :)
    Zapraszam : https://diamentoowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne Cytaty, piękne zdjęcia :) Super post ;) Obserwuje ! Zapraszam do siebie :) https://todoynadakarolina.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń