listopada 18, 2016

Graffiti




Hej kochani!
Za nami już połowa listopada, nie wiem jak dla was, ale dla mnie listopad stał się jedna wielką monotonią.
Wszystkie moje dni wyglądają dokładnie tak samo, mianowicie: pobudka, śniadanie, poranna toaleta, szkoła, powrót ze szkoły, nauka, zadania, chwila telewizji, kąpiel, sen i tak w kółko i w kółko. Jednakże powoli chyba coś się zaczyna dziać. Zaczynam nawiązywać nowe kontakty, za niedługo jeśli mi się uda to wybieram się na mecz ze szkoły, ogólnie szykuje się pare ciekawych dni. Jeśli ktoś na bieżąco czyta mojego bloga to wie, że dzisiaj przychodzę do was z obiecaną sesją, która została wykonana podczas mojego wypoczynku w górach. Pewnie was zaskoczę, ponieważ każdy zapewne spodziewał się  sesji wśród gór i widoków na nie, a tu proszę coś całkiem odmiennego. Na pewno nikt się nie spodziewał, że zostanie ona wykonana właśnie w takim miejscu i w takim klimacie. No cóż, życie potrafi zaskoczyć. Powiem wam, że jestem zauroczona tym miejscem, zdjęcia niestety nie odzwierciedlają tego jak to przecudownie wygląda i raczej nie poczujecie tego, co ja czułam właśnie w tym miejscu. Ogólnie uwielbiam takie miejsca jak te, czyli graffiti na starym budynku przy torach kolejowych, lecz jednak chyba żadne miejsce nie pobije widoku ruin, opuszczonych budynków, jak i za równo po prostu starych budowli budowanych jeszcze stylem romańskim, bądź gotyckim. Mam nadzieję, że sesja wam się spodoba, a więc nie przedłużając o to jej efekty.

















Kurtka- Stradivarius
Czapka- Adidas 
Bluzka- Mohito
Spodnie- Mohito
Skarpetki- Nike
Buty- Nike

23 komentarze:

  1. Też mam wystarczająco dosyć tej monotonii. Jednak pocieszam się perspektywą zbliżających się świąt. Bardzo ładna stylizacja, masz dobry gust.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety jesień to typowy czas monotonii :(
    Świetna stylizacja, strasznie mi się podobają spodnie ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful :) Follow for Follow ?

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Brawo dla tego, kto te graffiti narysował! MEGA! Robią wielkie wrażenie! <3 Tak samo jak zdjęcia ^^ Mają cudowną jakość :) Tylko zazdrościć ^^ Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia bardzo ładne,a ta stylizacja <3
    Na tle tego graffiti bardzo ciekawie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie są cudowne <3 Totalnie się w nich zakochałam. Fajne zdjęcia, ciekawe tło zawsze urozmaica sesję.
    Pozdrawiam i obserwuję!

    altervaen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tak samo w listopadzie popadłam w monotonię, ale na szczęście niedługo rozpocznie się mój ulubiony okres przedświąteczny co mnie bardzo cieszy :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku jakie Piękne zdjęcia ,aż miło popatrzeć.
    Stylizacja jak najbardziej w moim guście spodnie są rewelacyjne!
    Buziaki Kochana !

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi listopad zleciał tak samo :( Super zdjęcia, tło jest mega! <3
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega blog! Zostawiam obserwacje i czekam na kolejne posty! :)
    Zapraszam do siebie- reginaboguckaaa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia wyszły bardzo fajnie! Mi natomiast listopad bardzo szybko leci, dopiero co się zaczął, a już za chwilę się kończy... Ech, co za życie :p
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Graffiti dodaje zdjęciom charakteru, są świetne! ;) Masz genialne dżinsy. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna stylizacja i świetne zdjęcia :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Awesome outfit, you look amazing :D
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia i ta czapka! <3 Choć teraz zamarzłabym w takiej stylizacji, jestem potwornym zmarźluchem ;p
    dodaje do obs!

    OdpowiedzUsuń
  16. ale grube cipsko ,
    skoncz z tym paruwo jebana XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda nawet strzępić ryja na takie "oryginalne" komentarze anonimów. Żałosne.

      Usuń
  17. Zawsze chciałam mieć zdjęcia na tle graffiti. :D Genialne.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia :) a stylizacja trafiła w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widać graffiti odpowiednio dobrane do zestawienia własnej osoby z czymś artystycznym. W takim razie musisz być interesującą osobą.

    OdpowiedzUsuń