marca 24, 2017

Red






Witajcie Kochani!
W końcu nadeszła długo oczekiwana wiosna, a co za tym idzie - coraz bliżej przez wszystkich wyczekiwane wakacje!
Od pewnego czasu moje życie zaczęło nabierać nowych barw. Postanowiłam skończyć z monotonnością i zacząć robić coś nowego. Zaczęłam bardziej angażować się w to co robię, staram robić się wszystko dokładniej i rozplanowywać sobie czas. Przyznam Wam się, że w końcu postanowiłam wprowadzić do mojego życia dietę, która opiera się na odrzuceniu wszelakich słodkości i zastąpienie ich warzywami, owocami, jogurtami i inną zdrowa żywnością. Wiadomo z początku ciężko jest odmówić sobie  słodyczy, myślę że wiele osób wie, co muszę odczuwać, gdy przechodzę w sklepie obok pólek ze słodyczami. Powiem Wam, że można zwariować. Jednak na początek postanowiłam, że raz w tygodniu będę mogła pozwolić sobie na jakąś słodycz.
Mam nadzieję, że po miesiącu diety będą widoczne jakieś rezultaty, chociażby liczbowe ( na wadze ).
Oczywiście dieta jest połączona z ćwiczeniami. Mam zamiar przekonać się jaki wpływ mają słodkości na wygląd mojego ciała. Za miesiąc podzielę się z wami moimi spostrzeżeniami.
Trzymajcie kciuki, abym wytrwała w tej diecie jak najdłużej!















          Kurtka - No name 
     T-Shirt - House 
          Top - Stradivarius 
         Spodnie - Mohito 
Buty - Nike 

23 komentarze:

  1. No ja też muszę skończyć ze słodyczami :) kocham Cię!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w prowadzeniu diety. Na początku jest ciężko, tak dużo Nas kusi, ale potem? Będzie coraz lepiej :) trzymam za Ciebie kciuki oraz życzę wytrwałości. Śliczna stylizacja :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny ten czerwony top!

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę wytrwałości, tym bardziej, że sama zaczęłam w końcu ćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa stylizacja! Sama jestem na diecie od listopada, dlatego życzę Ci wytrwałości!

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w diecie, pamiętaj też dużo ruchu na świeżym powietrzu. To powinno ci pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia, napewno dasz radę, życzę żeby efekty było widać jak najszybciej, super zdjęcia:)
    http://klamaolda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie nareszcie wiosna, czekam na lato, wakacje ! Cudowne zdjęcia. Pozdrawiam
    kanooshi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny look, bluzka wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe zestawienie, bluzka fajnie kontrastuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz. Ostatnio takie spodnie skradły mi serce a ty wyglądasz w nich fenomenalnie!
    http://wiktoria-adas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się stylizacja, tylko materiał tej czerwonej bluzki jakoś tak niekorzystnie wychodzi na zdjęciach. Co do diety to trzymam kciuki! Ja kiedyś zrezygnowałam ze słodyczy na rzecz lepszej cery i wstrzymałam się miesiąc, rezultaty są naprawdę niesamowite, ale potem stwierdziłam, że w sumie szkoda się ograniczać i wróciłam do nałogu haha
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. I share your blog - https://chicporadnik.blogspot.com/2017/03/jeziorowska.html

    Chic Poradnik
    Blogs Showcase

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia w trzymaniu diety, będzie ciężko,ale wierzę, że dasz radę :) Pamiętaj, że rezultaty widać po mierzeniu!
    http://momentdlamniee.blogspot.com/2017/03/h-na-sportowo.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia! ;) Dużo motywacji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie poddawaj się, dieta była najlepszą decyzją mojego życia ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny look! Rockowa czerń kurtki, jej satynowy błysk, mat ubrań i zestawienie czerwonej, błyszczącej i faktuowanej koszulki - no majstersztyk! Niby takie oczywiste, ktoś powie że mało odkrywcze ale fajnie zadziałałaś subtelnościami. Mega mi się podoba 🙂

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia Kochana! Ładne butki <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mega :) Bardzo mi się podoba stylizacja. Szczególnie ta czerwona bluzka.

    OdpowiedzUsuń
  20. Trzymam kciuki za Twoją dietę :)
    Dasz radę - wierzę w to :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdrowe nawyki to zawsze dobre zmiany, człowiek od razu czuje się lepiej i wygląda lepiej, nawet szczupłe osoby powinny dbać o zdrową dietę bo chyba żadna dziewczyna nie lubi mieć widocznego cellilitu :) Fajna stylówka!!
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajna stylizacja. czerwony top przełamuje nudę ;)

    OdpowiedzUsuń