marca 17, 2017

New design






Dzień dobry kochani!
Od pewnego czasu przestałam ubierać się, że tak to nazwę " w moim stylu " i po prostu zaczęłam zarzucać na siebie jak najszersze bluzy i do tego jakieś spodnie....  Dopiero niedawno zorientowałam się, że coś jest nie halo i powoli zaczynam wracać do siebie. Nie chodzi mi tu o sam ubiór.
Na dłuższy czas porzuciłam wszystko - instagrama, bloga, snapchata i inne media społecznościowe. 
Zaczęłam robić wszystko na odwal i nie przywiązywałam zbytnio wagi do tego co robię. Niestety są i tego konsekwencje, które muszę jak najszybciej naprawić! Jedną z konsekwencji jest powrót do wulgaryzmów. Do niedawna nie przeklinałam praktycznie w ogóle, a kiedyś co drugie słowo było wulgaryzmem. Od jakiegoś tygodnia znowu tak sie dzieje mimo mojej woli. Próbuję z tym walczyć, lecz nic nie zmieni się na pstryknięcie palcami. Mam nadzieję, że uda mi się na nowo tego oduczyć. 
Na szczęście znów zaczęłam otwierać swoją szafę i rozmyślać nad tym, co by tu dzisiaj ubrać, i co ze sobą połączyć, przez co znów czuję, że żyję.
 Kochani, może zdążyliście zauważyć, lecz jeśli nie, to mój blog został obdarowany nowym wyglądem! Jestem bardzo ciekawa Waszego zdania na temat nowego wyglądu. Mi osobiście bardzo się on podoba! Dajcie znać w komentarzu czy Wam się podoba. :)



























Kurtka - ? 
                 Koszula - Tally weijl
           Spodnie - Mohito 
  Buty - CCC

24 komentarze:

  1. Wszystko się ułoży!
    http://momentdlamniee.blogspot.com/2017/03/h-stylizacja.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, taka na luzie świetnie pasuje do mojej dziewczyny. Widać że kochasz pozować. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wygladasz, wierze że dasz rade zmienic zle nawyki :) Swietny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylizacja, najbardziej podoba mi się skórzana kurtka! W życiu są takie momenty, że mamy na chwile wszystkiego dość, nawet rzeczy, które do tej port robiliśmy z uśmiechem! Dobrze, że wracasz! Powiem Ci w wielkim stylu!
    Wpadaj do nas: http://mmenelmundo.blogspot.com/search/label/Chile%3A%20Skarby%20Atacamy-%20Lagunas%20Miscanti%20%26%20Miñigues?m=0

    OdpowiedzUsuń
  5. Dasz radę, wierzę w ciebie! Stylizacja bardzo klasyczna, ale takie lubię najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. W życiu często zdarza się ten ciężki okres.. dobrze że wszystko wraca do normy u Ciebie, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cuudowne zdjęcia, pięknie wyglądasz :)

    http://zanett01.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasami niektore rzeczy wymykają nam się spod kontroli - sama tak mam. Ale wszytstko idzie naprawic i jest coraz lepiej, wytrzymałość tego chcieć!
    Piękne zdjęcia, mega stylizacja
    Pozdrawiam i ogromnie się ciesze ze design się podoba!
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląd bloga jest świetny! Bardzo estetyczny i minimalistyczny - to lubię! Wzrok przyciąga to co ma przyciągać, czyli zdjęcia, treść, stylizacje :)
    Biała koszula, którą masz na sobie jest piękna. Naprawdę mnie bardzo oczarowała :)

    niepoprawnymakijaz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa stylizacja. Zwłaszcza ta koszula jest piękna :) :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna koszula i kurta, tworzą razem piękną kompozycje :)
    https://szufladowe-banialuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna kwiecista koszula, bardzo na czasie bo wiosna tuż tuż :) Ja również staram się oduczyć używać wulgaryzmów, damy radę ;)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześlicznie wyglądasz! Ja juz tyle razy próbowałam się oduczyć wulgaryzmów ale bezskutecznie XD

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia! Na pewno dasz radę! Świetne zdjęcia :)
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny post, super zdjęcia:)
    http://klamaolda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Koszula jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Koszula i buty bardzo mi się podobają. Wiesz ze mam w szafie taka sama kurtkę;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podobają mi się kwiatowe aplikacje na koszuli, cała aplikacja jest przemyślana i elegancka!
    http://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. W koszuli się zakochałam! Jest fantastyczna i chyba sama ją kupię. :) Świetnie wyglądasz i cieszę się, że na sesji nie jesteś w bluzie! Powodzenia z walką z wulgaryzmami. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiesz co? To chyba zmiany pogody i to, że wiosna idzie, temp rośnie... Z kim nie gadam to każdy mi mówi (włącznie ze mną), że ma jakiś "tumiwisizm" i nic się nie chce. Działaj ile możesz bo fajne jest to, co robisz. Powodzenia 🙂

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna koszula:) A ostatnio wiele osób ma gorsze samopoczucie, więc głowa do góry:) i carpe diem:)
    www.kobiece-inspiracje.com

    OdpowiedzUsuń