marca 31, 2017

Dreams






Cześć Kochani!
Na dworze jest coraz to cieplej, słońce grzeje niesamowicie, lecz większość osób tak czy siak siedzi w domu nie ruszając tyłka z kanapy, co jest na prawdę przykre.
Dziennie słyszę tylko jak ludzie mówią, że im się nudzi, że nie mają co robić, mówią jaka to paskudna pogoda (... ) jednak, gdy już nadarzy się okazja do wyjścia, bo w końcu świeci słonko i jest bardzo ciepło, to większość osób tak czy siak nie rusza się z domu, a gdy już ktoś im zaproponuje wyjście to zazwyczaj można usłyszeć odpowiedź  "Nie chce mi się". I jak tutaj zrozumieć ludzi?
Wszyscy chcą spełnić swoje nawet najskrytsze marzenia, lecz nic nie robią w tym kierunku. Powiem Wam, że ja też nic nie robiłam w tym kierunku - do czasu .
Wiecie kiedy zaczęłam dążyć do spełnienia marzeń? Dopiero wtedy, gdy zrozumiał, że nic samo  do mnie nie przyjdzie, więc muszę sama na wszystko zapracować. Postanowiłam małymi krokami poruszać się do przodu, może akurat uda mi się spełnić chociażby jedno z moich marzeń.
Ostatnio wiele się dzieje, raz jest gorzej a raz lepiej ale nie poddaję się i mimo przeciwności jakie sprawia mi życie staram się nie cofać tylko podążać dalej do przodu, aż w końcu dotrę do celu. Pamiętajcie żeby nigdy się nie poddawać! Mimo przeciwności losu i gorszych dni dawajcie z siebie wszystko, a nuż spełnią się wasze marzenia.
























     T-Shirt - Croop 
                  Kardigan - Stradivarius 
       Spodnie - House 
Buty - CCC

25 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że wszystkie Twoje plany się powiodą! Życzę również dużooo motywacji, bo w dążeniu do celu jest ona niezmierne potrzebna. Ja również podchodzę do życia z taką postawą - trzeba spełniać swoje marzenia i codziennie do nich małymi kroczkami dążyć, bo nic nie daje tyle spełnienia ,i radości.
    Śliczne zdjęcia. :)

    http://amethhyst.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tO PRAWDA, ze wszyscy mają marzenia, ale mało kto rob coś, żeby je spelnić:) Dobrze, że zaczęłaś do tego dążyć:) Życzę Ci, żeby wszystkie Twoje plany się spełniły:)
      PS Sweterek jest bardzo ładny i ciekawie się go zapina, kolor jest energetyczny i idealny na wiosnę:)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Ten żółty sweterek jest świetny ! Na ostatnim zdjęciu wyszłaś pięknie, gdy się tak szczerze uśmiechnęłaś. Życzę powodzenia w dążeniu do celu ! :)

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak sobie teraz myślę, że aktualnie nie muszę spełniać moich marzeń, ponieważ niczego mi na chwilę obecną nie potrzeba. Chociaż na pewno za parę lat/miesięcy zmienię zdanie. Cudowne zdjęcia!

    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. To przykre, ze ludzie często nie robią nic by spękaniach swoje marzenia ! To naprawdę cudowne kiedy się to robi :) wiem sama po sobie, i życzę Ci aby Twoje wszystkie stały się rzeczywistością

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety tacy są nie którzy ludzie, ale nikt wszystkim tym ludziom nie przetłumaczy. A co do sesji to fajnie wyszła, aż czuć ciepło przez ekran komputera.

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę, żeby Ci się spełnił wszystkie marzenia. :)

    http://olik1908.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę Ci aby wszystkie Twoje marzenia się spełniły.
    Śliczne zdjęcia :) Proste stylizacje są najlepsze. Pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo się cieszę, że pogoda zmienia się na coraz lepszą! Świetne zdjęcia :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny klimat zdjęć <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz rację - marzenia same się nie spełnią. Trzeba co zrobić, żeby dojść do celu!
    Obyś spełniła wszystkie Twoje marzenia ;)

    Mój blog - KLIK
    Mój kanał - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Great photos

    Your blog was shared on my blog The Blogs Showcase and your link has been linked to My Blog List (MBL - top right).


    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze trzeba coś robić w kierunku swoich marzeń, bo inaczej nic z nich nie wyjdzie. Mam nadzieję, że będziesz to pamiętać i zawsze iść przed siebie i spełniać swoje marzenia.
    Świetne zdjęcia, ale obiecaj mi, że będziesz się częściej na nich uśmiechać, bo kocham ten Twój uśmiech! :)
    Pozdrawiam, Natasza z bloga jestemnatasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dokładnie! Wszyscy chcieliby od razu mieć wszystko podane na tacy, ale jednak to tak nie działa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna stylizacja i super post!
    karicja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam wiosnę! Cudowna stylizacja *.* W sam raz na tą porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. te kolorki :)
    zapraszam do siebie
    http://prostaprostotablogspot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Spodnie bardzo podobają mi sie, świetnie jest Ci w nich :)
    Bardzo ladne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz. Ładne ubrania, dobrze dobranie, od razu czuć wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tez kiedyś byłam typem człowieka ktory leżał i pachniał o oczekiwał cudów. W momencie gdy założyłam bloga wszystko sie zmieniło, jestem zupełnie innym człowiekiem, ktory wie ze małe kroczki pozwalają osiągnąć duze marzenia :)
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana, ślicznie Ci wyszły te zdjęcia :) Super, że ubrałaś się w takie typowo wiosenne kolorki ^^ My gdy tylko mamy okazję to ruszamy tyłki i wychodzimy z domu :) Często chodzimy do swoich chłopaków, a jeszcze częściej na rolki, czy orliki ^^ Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Super to napisałaś! marzenia trzeba spełniać :) A co do zdjęć to są przecudowne <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz dodane dwa takie same zdjęcia - zwracam uwagę jeśli nie było to celowo. I w sumie to opisałaś mnie. Od dawna już planuję wyjście do mojego ulubionego miejsca, ale jakoś mi się z domu ruszać nie chce, choć dzisiaj na przykład jest ładna pogoda. Nic sobie z tego jednak nie robię. Spędzę czas w domu, kiedy słońce świeci, no i co z tego, skoro fajnie mi się czas spędza? ;p

    Oczyoutsidera blog

    OdpowiedzUsuń